Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke dra opp diskusjonen fra i går, men jeg håper dere tar dere tid til å lese denne artikelen. Hagen har så rett så rett.

 

http://n24.no/boers-og-finans/article1274243.ece

5972109[/snapback]

Det mange reagerer på er det at bedriftstopper skal trikse og mikse for å betale mindre skatt. For eksempel på aksjeutbytte, hvor mange "jukser" seg til å betale ingen/lavere skatt.

 

Ingen diskusjon? Du tror du kan kaste inn et argument uten at noen skal si noe mot det? "HR R ARGUMENTET MITT! EOD!!1"

5972133[/snapback]

Jaaa, så den som får pengene dalende ned i fanget, han skal slippe skatt, men de som jobber hardt for dem, nei, de skal skattes ihjel.

 

Vet du hvordan utbyttesbeskatning fungerer? Det høres ikke sånn ut. Det mange nå har gjort, som du sikkert har lest/hørt om, er å opprette egne holdingsselskaper for å SLIPPE UTBYTTESKATT ved salg. Men det betinger en ting, og det er at pengene som salget innbringer/utbyttet, vidreinvesteres. Dersom pengene skal brukes privat, må de fortsatt beskattes. Men holdingsselskapene sørger for at man ikke blir beskattet om pengene skal investeres vidre inn et annet selskap. Om jeg vil på ferie, kan jeg ikke bare ta ut penger(utbytte) skattefritt. Eneste måtte jo være om jeg tok det som et seminar på bedriftens bekostning, men det er jo vanligvis ikke slik det fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser vist ut som at en moderator har slettet postene mine fra i natt. Likså greit egentlig.

5972147[/snapback]

"I;R DRNK ON TEH INTRNE>T" ?

 

:p

5972176[/snapback]

Yeah, keke :p

 

Eneste jeg fant var spor etter en historie medd satan og navle-spising

5972179[/snapback]

Navlespising?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...