Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den mobilen min har slukt strøm helt fra den var ny.

5972503[/snapback]

 

et ekstra batteri, ikke et for og erstatte det du har. når da det ene batteriet går tomt, bytter du bare med det andre som hat stått på lading i den eksterne batteriladeren din. alltid fullt med strøm, og telefonen trenger aldri stå på lading.

5972523[/snapback]

Eventuelt kombiner den løsningen med en telefon som ikke sluker så mye strøm i utgangspunktet. :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med "siste uleste innlegg"-funksjonen? Jeg trykker paa den boksen ved siden av traadnavnet, men jeg kommer til et tilsynelatende vilkaarlig innlegg langt etter der traaden var sist gang jeg gikk ut...

 

(Dette er et problem som bare er der i SO4, hvis det blir sett paa som support saa er det bare aa si ifra paa PM saa sletter jeg det)

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med "siste uleste innlegg"-funksjonen? Jeg trykker paa den boksen ved siden av traadnavnet, men jeg kommer til et tilsynelatende vilkaarlig innlegg langt etter der traaden var sist gang jeg gikk ut...

 

(Dette er et problem som bare er der i SO4, hvis det blir sett paa som support saa er det bare aa si ifra paa PM saa sletter jeg det)

5972583[/snapback]

Jeg har det problemet at jeg blir redirectet bak i SO4 hver gang jeg oppretter en ny post jeg :\

 

Kanskje ueland ble sur på meg..mente jeg sa noe om han i går :p

Lenke til kommentar
Den mobilen min har slukt strøm helt fra den var ny.

5972503[/snapback]

 

et ekstra batteri, ikke et for og erstatte det du har. når da det ene batteriet går tomt, bytter du bare med det andre som hat stått på lading i den eksterne batteriladeren din. alltid fullt med strøm, og telefonen trenger aldri stå på lading.

5972523[/snapback]

Jokke, slå av bluetooth'en..

Lenke til kommentar
Pappa bruker tre mobiler på en gang, og det kan ikke forsvares. Med Fremtiden i våre hender med på laget argumenterer jeg med at to mobiler på holde lenge.

5972551[/snapback]

En mobil holder lenge. Prisippet her er at du er gammel, du skal av prinsipp ikke mase på faren din etter mobiltelefoner. Det er greit med noen kroner en gang i blandt, men du tar faen meg kaka.

 

 

Siktet heller til det at du maser deg til ting, når du er så gammel som du er, bortskjemte ungefaen. :wee:

5972547[/snapback]

Må vel egentlig si meg enig i den der jau...

5972569[/snapback]

Må vel egentlig si jeg forventet meg en warn der, jau... :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...