Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny signatur på meg!!

5973127[/snapback]

Wow! dette var liten og uleselig skrift gitt! Her kan jeg skrive hva jeg vil om hvem jeg vil uten at de trenger å finne det ut! Hadde jeg kunne hatt smiley her, hadde jeg brukt w00t-smileyen. Men, hvem skal jeg skrive noe negativt om *idontgetit-smiley*. Det er noen her på forumet jeg syns er noen virkelige drittsekker, men skal jeg offentliggjøre det i så her liten skrift *hmm-smiley* Det vil jo virke jævlig feigt. Tror jeg dropper det, og finner på noe annet å ha her da. Any ideas? Siden det er plenty med plass, fortsetter jeg bare å skriver. Har tilsammen 1000 tegn, og har NÅ brukt 662 tegn. Gratz, har bare fire tideler igjen. Hva skriver jeg på de fire tidelene? Oi NÅ er det brukt 740 tegn, hvilket betyr at jeg har 260 igjen. Ikke drep meg om jeg har feil. Mattematikk er ikke min sterke side *lol-smiley* NÅ er det brukt 882 tegn. Ops, siste måtte slettes pga tegnforbruk

Lenke til kommentar
Ny signatur på meg!!

5973127[/snapback]

 

Artig signatur.

 

Wow! dette var liten og uleselig skrift gitt! Her kan jeg skrive hva jeg vil om hvem jeg vil uten at de trenger å finne det ut! Hadde jeg kunne hatt smiley her, hadde jeg brukt w00t-smileyen. Men, hvem skal jeg skrive noe negativt om *idontgetit-smiley*. Det er noen her på forumet jeg syns er noen virkelige drittsekker, men skal jeg offentliggjøre det i så her liten skrift *hmm-smiley* Det vil jo virke jævlig feigt. Tror jeg dropper det, og finner på noe annet å ha her da. Any ideas? Siden det er plenty med plass, fortsetter jeg bare å skriver. Har tilsammen 1000 tegn, og har NÅ brukt 662 tegn. Gratz, har bare fire tideler igjen. Hva skriver jeg på de fire tidelene? Oi NÅ er det brukt 740 tegn, hvilket betyr at jeg har 260 igjen. Ikke drep meg om jeg har feil. Mattematikk er ikke min sterke side *lol-smiley* NÅ er det brukt 882 tegn. Ops, siste måtte slettes pga tegnforbruk.

Du fikk med jævlig mye på 4 linjer, gitt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...