Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det du tror, egentlig er det nazier som har laget den som en del av planen sin for å prøve å ta over verden igjen.

Jepp..

Forresten.. Er egentlig ikke schnappi-sangen drit gammel? Er det ikke slik at den kom for leeenge siden i tyskland men det er først nå den kom til Norge?

For jeg husker i tysktimen min for lenge siden så hadde tysklæreren min med seg den CDen siden hun nettop hadde vært i tyskland og der hadde den ligget på hitlistene lenge sa hun. Og det var lenge før den kom til Norge ihvertfall!

Men kan godt hende jeg blander med en helt annen sang som ligger i samme klasse. :hmm:

Lenke til kommentar
Er egentli en gammel sang. Kan banne på jeg har hørt den før. Fredrikrb eller en bestilte jo plata lenge før den var på hitlistene..

det er vel egentlig en gammel tysk barnevise. fra tysk barnetv eller no sånn. utrolig hva de klarer og lure oss til og høre på..

Lenke til kommentar

men visst siden kommer opp igjen så kan vi jo ikke snakke om den lengre, da er det jo en fyfy side! :dontgetit:

 

..........

 

nå har jeg vært og kjøpt meg hot tomato fries her! det er så godt, smaker som pomfri, med ketschup og grillkrydder, så man får liksom mat, snacks og et lite leketøy på engang! *det er jo tre ønsker på engang!* :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...