Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, tar nok litt for lang tid for meg :S å reise fra oslo.

DRITT vannrør, tenkte jeg skulle ta meg en dusj og gå å legge meg, men nei da.. vannrøret utenfor lekker så blir ikke no dusj, og står en diger gravemaskin utenfor her å graver.. så tror ikke det blir så enkelt å sove :s

stakkar

NÅ gikk eg :p eg er mesteren til og somle , var faktisk uttafør døra , men så glemte jeg div ting ,og så måtte jeg bare sjekke her litt :p

DRITT vannrør, tenkte jeg skulle ta meg en dusj og gå å legge meg, men nei da.. vannrøret utenfor lekker så blir ikke no dusj, og står en diger gravemaskin utenfor her å graver.. så tror ikke det blir så enkelt å sove :s

stakkar

NÅ gikk eg :p eg er mesteren til og somle , var faktisk uttafør døra , men så glemte jeg div ting ,og så måtte jeg bare sjekke her litt :p

SO4 i favoritter/som bokmerke?

Rune_F: Det gikk sikkert fort, var vel bare å gå over den og trykke space her og der :p

Haha.

Neida, det gikk bort å lese igjennom, var ikke mye tekst. Men el-asso og Ueland hadde visst gjort det før meg, så var ikke så nøye...

Smuget er ved rådhuset cirka ikke sant? Det er bedre at vi sier den i Kebab street(Torgata). Der vet jeg om en råbra en.

stakkar

SO4 i favoritter/som bokmerke?

Jeg har OT som startside ;)

da kan dere bli med meg da :p

alle som vil ha kebab kan møte meg i sentrum om 5 minutter ved  7/11 :p

sitkker ut en tur i vertfall , må strekker litt på beina  :wow:

Hvilken by bor du i?

som FB sier stavanger'

EDIT: nei tid for mat :D

Gi oss litt tid til å reagere så det kan vurderes hvertfall.. ;)

Bor ute på Jæren og skal på skole i Stavanger, så er vel bare å bli mer kjent med byen først som sist.

Dr3as: Du hater ikke vannrør før du får en meter av galskapen inn via veggen du sover ved siden av.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...