Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå øker telenor ut-hastigheten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også jeg som akkurat fikk bredbånd fra Telenor hos mor (Sitter på 10mbit fiber hos far da :p ).

 

Vi bestilte 1024kbit linja, men dette var en gledelig nyhet.

2000kbit blir bra, og den lille økningen i utlinje er bedre enn ikke noen økning i det hele tatt, dog det bare er 50kbit.

Lenke til kommentar
Også jeg som akkurat fikk bredbånd fra Telenor hos mor (Sitter på 10mbit fiber hos far da :p ).

 

Vi bestilte 1024kbit linja, men dette var en gledelig nyhet.

2000kbit blir bra, og den lille økningen i utlinje er bedre enn ikke noen økning i det hele tatt, dog det bare er 50kbit.

Lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet det nå?

Du får 100% mer upload, akkurat like mange % som du får i download.

 

Men i det gamle tilbudet telenor hadde tar de ikke hensyn til overhead. Det gjør de derimot med de nye tilbudet. Derfor ser det ut til å være "lite".

Lenke til kommentar

kommer alle til å få hastigheten sin oppgradert nå, eller gjelder det bare nye kunder? :hmm:

 

har hatt litt stabilitetsproblemer med nettet før i dag - kan det være derfor?

 

beklager hvis dette har blitt svart på før i tråden - har ikke tid til å lese gjennom hele akkurat nå :no:

 

 

EDIT:

Eksisterende kunder flyttes automatisk og gradvis over på de nye produktene, og alle vil ha nye hastigheter i løpet av året.

 

 

glem det - ser bra ut det her :yes:

 

noen som vet hilke områder som får oppgradert først, eller i hvilken rekkefølge linjene blir oppgradert...?

 

EDIT2: så visst ikke at det ikke var før 1. juni...

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
1000/200 Kbps

2000/300 Kbps

4000/400 Kbps

 

Fine her er jo at de faktiskt dobler nedhastighten også...

vil ikke si at de akkurat dobler 704 linja da :p bedre med 1,1/2 mbit enn bare 1...

menmen, det er jo et særdeles godt tiltak fra telenor sin side

Hehe, greit. Men de andre to linjene dobbles jo :)

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg ikke får mer enn 1024/384

 

Det er produkter på linjen som ikke kan kombineres med det forespurte produkt. - Aksesslinje Delt tilgang

Linjen har produktet analog telefoni

Total linjelengde inkludert inntak: 4821 meter

Lengde på inntak: 62 meter

Linjestatus: Aktiv linje

Tråddiameter: 0,6 mm eller høyere

Fabrikat på utstyr: ALCAUD

Mulig produktklasse: ADSL 1024/384

 

Er denne kalkulatoren regnet med når de har oppgradert linjene?

Lenke til kommentar
Ser ut som jeg ikke får mer enn 1024/384

 

Det er produkter på linjen som ikke kan kombineres med det forespurte produkt. - Aksesslinje Delt tilgang

Linjen har produktet analog telefoni

Total linjelengde inkludert inntak: 4821 meter

Lengde på inntak: 62 meter

Linjestatus: Aktiv linje

Tråddiameter: 0,6 mm eller høyere

Fabrikat på utstyr: ALCAUD

Mulig produktklasse: ADSL 1024/384

 

Er denne kalkulatoren regnet med når de har oppgradert linjene?

slik jeg har forstått det så er ikke kapaksweb oppdatert (enda) den blir jo oppdatert etterhvert osv når dem får oppgradert linjene/sentralene for å få den nye lovte hastigheten osv.. Har ringt telenor 0500 og de har ikke fått noe beskjed annet enn alle 2mbitene fra telenor skal bli 4mbit osv..

Lenke til kommentar

Dæven døtte !!!! Hail to Telenor sier jeg nå :dribble: Glad jeg valgte dem som leverandør nå. Men jeg lurer på : jeg sitter nå på en basis 704/128 kbit linje, men er svært sugen på å oppgradere til den nye pluss linja med det de tilbyr nå. Hvis jeg ringer dit nå og oppgraderer vil jeg da få den nye pluss linja på 2000/300kbit med en gang da tru :hmm:

Lenke til kommentar
Dæven døtte !!!! Hail to Telenor sier jeg nå :dribble: Glad jeg valgte dem som leverandør nå. Men jeg lurer på : jeg sitter nå på en basis 704/128 kbit linje, men er svært sugen på å oppgradere til den nye pluss linja med det de tilbyr nå. Hvis jeg ringer dit nå og oppgraderer vil jeg da få den nye pluss linja på 2000/300kbit med en gang da tru :hmm:

Den lanseres ikke før 1. juni. Du kan bestille endring til den hvis du kontakter Telenor etter 1. juni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...