Gå til innhold

Glad for at det er andre jenter online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg er utrolig glad for at det er andre jenter online som spiller wow.

Jeg har spillt noen andre mmorpg spill der guttene svermer rundt meg bare på grund at de vet at jeg er RL jente. (skjer gjerne når jeg har joina en org\guild).

Det er til tider ganske plagsomt for man føler at man ikke kan gjøre noe allene uten at en av gutta skal ta med seg en hige lvl person å leike barnevakt :cry:

Jeg har mange ganger lagd en ny toon i andre spill bare for å gjemme meg unda,

for noen ganger vil jeg klare ting alene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hehe, jaja kanskje vi gutta har litt lyst til og hjelpe, jentene og kanskje vise oss litt frem. men du er et glittrende eksempel på at man ikke skal "showe" off charen sin og hjelpe jenter som deg (bare vis de spøre om det) :)

eller tar jeg feil nå? :p

Endret av værdama
Skrevet (endret)

Hei, hei tuzzi :-)

Er vel flere jenter i guildet mitt (monkey island :p)

Føler ikke at jeg må passe på damene, mer passe på de som er low lvl, Marte i guildet har kjørt barnevakt quests med meg (sammen med Denath, de var lvl 30ish og jeg 20 da vi pløyde igjenom redridge

Det er jo bare å si pent nei takk om noen vil være barnevakt :)

\\Ironspeed

Edit: Apekatt ikke penger!

Endret av the_real_Sp33D
Skrevet

Barnevakt-quests er jo litt moro. Har selv vært "barn" (eller hva det blir) da en venn hjalp meg med felhunter-questet i housand Needles da jeg var rundt 30 og han var godt over 40.

Og siden masse nye guildfolk kommer 15. april, blir det sikkert en del barnevakting da også. Til og med flere jenter som joiner. Hyl.

Skrevet

LOL, hvis gutta får snusen i at det sitter ei jente bak en character så kicker nok endel primal-instinkter inn ja :!:

:love::love::love::love::love::love::love::love:

Kjenner faktisk et par karer som spiller online spill som *konsekvent* gir seg ut for å være jenter i MMO spill. Årsaken var rett og slett at de oppdaget at folk gir masse stash og penger når de tror det virkelig er ei jente.

Som gammel mann (31) så humrer jeg litt når jeg ser slikt. :innocent:

Skrevet

Har egentlig ikke opplevd det så mye som jente. SPilte AO før, og i guildet var det ikke så mye ekstra oppmerksomhet. På den annen side, til å begynne med var det ca 70% RL kjente i guildet, og alle visste at jeg var sammen med en av de andre spillerne, så de lå litt unna. Så mye jeg må ha gått glipp av. ;)

Kirikiri

Skrevet
Hei, hei tuzzi :-)

Er vel flere jenter i guildet mitt (money island :p)

Føler ikke at jeg må passe på damene, mer passe på de som er low lvl, Marte i guildet har kjørt barnevakt quests med meg (sammen med Denath, de var lvl 30ish og jeg 20 da vi pløyde igjenom redridge

Det er jo bare å si pent nei takk om noen vil være barnevakt :)

\\Ironspeed

Hei Ironspeed :p

Vi er i samme guild men den heter ikke money island..

men Monkey Island :p

Skrevet

trykleif der ja, trøtt, gikk fort :S

Bare si ifra om du trenger barnevakt, men bare om du vil og ikke fordi du er jente (viste ikke det faktisk)

Du er vel kanskje høyere level en meg, siden jeg er über treig til å levle..

Evt så kan vi jo queste litt sammen snart :D

\\Ironspeed

Skrevet
trykleif der ja, trøtt, gikk fort :S

Bare si ifra om du trenger barnevakt, men bare om du vil og ikke fordi du er jente (viste ikke det faktisk)

Du er vel kanskje høyere level en meg, siden jeg er über treig til å levle..

Evt så kan vi jo queste litt sammen snart :D

\\Ironspeed

hehe nei jeg er ikke høyere lvl en deg :p

Jeg fikk bare en 10dager key av Preben som jeg tester ut wow med nå..

Har vudert å kjøpe spille men er ikke 100% sikker enda..

Må si det er deilig å komme vek fra barnevaktene mine fra AO (slutta helt med) og EQ2

Skrevet

Moro med jenter i wow.. Jeg er jente, men har aldri annonsert det noe særlig liksom;p

Ikke har jeg møtt no særlig med andre jenter heller..Men det er moro at det ikke er bare guttelarver som sitter å spiller :thumbup:

Skrevet
hehe nei jeg er ikke høyere lvl en deg :p

Jeg fikk bare en 10dager key av Preben som jeg tester ut wow med nå..

Har vudert å kjøpe spille men er ikke 100% sikker enda..

Må si det er deilig å komme vek fra barnevaktene mine fra AO (slutta helt med) og EQ2

Da så, han nevnte at det var ei dame som kanskje skulle begynne i guildet..

Spilte AO for lenge siden selv også, men gadd ikke mer etterhvert..

Syns du kjøpe deg det, er morro med litt mangfold i guildet :D

\\Sp33D

Skrevet

Har vel møtt et par jenter ingame, men er jo ikke alltid sikker på om de er jenter eller ikke. Prøver bare å være hyggelig uansett, så det er egentlig det samme. Det er ofte litt morsommere med jenter, for de er ikke så "hardcore" som det gutter er.

Dessuten så tar ofte jentene seg litt bedre tid, og de skal ikke gjøre ferdig quest så fort som mulig. (Sånn som mange andre gjerne vil)

Skrevet

Har noen jenter i guildet jeg spiller i.

Det jeg har merket er at jentene kan være mer modne og snakker ikke så mye i party som evt gutter (inkludert meg) gjør.

Skrevet

Syns det er bra at jentene joiner spill som MMORPG jeg... stå på jenter! :)

prøver å få dama mi inn.. men det er ikke snakk om sier ho, jentene er redde

for "datanerd" stemplet... huff.. gir opp for fort :(

Skrevet

helt erlig synes jeg det er gromt at jenter spiller... det er så mange jenter som absolut ikke kan ta i et spill *for da er man nerd* :hmm:

stå på å kjøp spillet ;D

Skrevet (endret)
LOL, hvis gutta får snusen i at det sitter ei jente bak en character så kicker nok endel primal-instinkter inn ja 

Kjenner faktisk et par karer som spiller online spill som *konsekvent* gir seg ut for å være jenter i MMO spill. Årsaken var rett og slett at de oppdaget at folk gir masse stash og penger når de tror det virkelig er ei jente.

Kan jeg levende forestille meg... En festlig artikkel om fenomenet:

I was an Everquest attention whore :!:

Endret av Isbilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...