Gå til innhold

Har du sløyfet floppyen?

Har du FDD i maskinen din?  

362 stemmer

1. 1. Har du FDD i maskinen din?

• Ja
      180
    • Nei
      182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

quita med floppyn når jeg fikk det nye kabinettet og klarer meg godt uten siden mitt nye hk kan fashes uten floppy men har en back up

Skrevet

sjekka nå, og upsh Pcen min har ikke floppy!

Jeg har hatt den i 4 mnd. og ikke tenkt på det før jeg så posten her.

Jeg har en løs USB Floppy liggende en plass, og den er jo genial :thumbup:

Skrevet

Har to kabinetter med diskettstasjoner, og det er meningsløst å fjerne dem bare for å fjerne dem, men jeg bruker dem aldri.

Bygger et lite kabinett nå, av hobbyplank og div. PC-deler, og den får ikke diskettstasjon. Jeg har Win2000 boot CD, og det er deilig å slippe å måtte bruke oppstartsdiskett(-er).

Skrevet

Reint ytelsesmessig har den vel ingenting å sei? Eg har plass til den, og den kan bli nødvendig, så eg ser ingen grunn til å ta den ut.

Skrevet

Har floppy, bruker den hovedsakelig til bios-oppdatering og lignende. Synes det er unødvendig å investere i en USB-penn når jeg ikke har behov for å frakte data på den "gamle" måten lenger, filoverføring til server holder i lange baner.

Skrevet

Gadd ikke å flytte over floppyen når jeg kjøpte nytt kabinet, funker bra med s-ata uten diskett hos meg, og biosoppdateringer fra diskett er totalt uaktuelt, disketter er jo så ustabile at det er helt villt.

AtW

Skrevet

skjønner de som ikke gidder ta ut floppy'n når de allerede har den.. men de jeg ikke skjønne er de som kjøper seg ny floppy når de shopper pc idag.

tviholder på gammel teknologi..

Skrevet

I hoved-PC'n har jeg floppyen i, men den er for tiden ikke koplet til med kabel. Men har den der i tilfelle jeg skulle få bruk for den av en eller annen merkelig grunn. I PC nr.2 har jeg floppy koplet til, men må nesten innrømme at jeg aldri har brukt den. I PC nr.3 har jeg ingen floppy.

Skrevet

Det er _en_ ting Apple har gjort riktig, fjerna floppy'en. Og til dere som sier at dere fortsatt trenger den: det er ikke den ting som en floppy kan gjøre som ikke en cd-rom kan gjøre bedre eller fortere. :thumbup:

Skrevet
Det er _en_ ting Apple har gjort riktig, fjerna floppy'en. Og til dere som sier at dere fortsatt trenger den: det er ikke den ting som en floppy kan gjøre som ikke en cd-rom kan gjøre bedre eller fortere. :thumbup:

Enig.. men syns microsoft skulle fått ut fingern å gjort det lettere å bare brenne CD som tilsvarer helt vanelig oppstartsdiskett.. da ville jeg oxo droppa floppyn med en gang

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...