Gå til innhold

Har du sløyfet floppyen?


Har du FDD i maskinen din?  

362 stemmer

  1. 1. Har du FDD i maskinen din?

    • Ja
      180
    • Nei
      182


Anbefalte innlegg

zeph: Les tre poster ovenfor her om nLite slipstreaming

 

PS. Jeg krysser fingrene for at microsoft har gjort det lettere med de nye 64bit windows-versjonene og lagt inn støtte for alle brikkesett og SATA-kontrollere samt at man kan legge inn drivere på andre og lettere måter.

Aiaiai, den var ikkje dum, har ein eldre versjon av XP, og det går alltid masse tid på å oppdatere ditt og datt ved formatering, får kanskje prøve dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dere helt dumme hele gjengen? Floppy er jo kongen over alle medier! Det at den er avleggs, er jo det som gjør at det blir så gangsta som det blir! Og hvis du har peiling på musikkproduksjon, så vil du se at det er mange gamle, gode samplere som også bruker floppydisker som lagringsplass! Det å kvitte seg med floppyen, blir som å kaste bestemora di ut vinduet, bare fordi hun ikke gjør noe nytte for seg.

 

 

-peace-

 

Ørjan.

Lenke til kommentar

Nei, jeg bruker ikke floppy.

 

Ghostprogram booter fra CD.

 

Feilsøkingsprogram booter fra CD.

 

Du pressa mer enn en ting inn på en CD.

 

Det går kjappere å laste ting fra CD.

 

Og skulle jeg endelig finne på å installere windows, har jeg _aldri_ hatt bruk for ekstra drivere... (F6 eller hva det nå var)

Lenke til kommentar
LOL - like mange stemmer på hver, og fortsatt ikke 50/50 :!:

Det er en liten feil i scriptet som regner prosenter.. (Det deler på 1 større enn summen av antall svar i stedet for bare summen av antall svar). Jeg har fått beskjed fra høyere hold om at fiksing av scriptet er nedprioritert til fordel for andre oppgaver.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...