Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel nesten ekvivalent med å være på en konsert hvor alle prater i bakgrunnen. Vet ikke om noen var på Jaga Jazzist, men da var det hvertfall slik. Summing i bakgrunnen hele tiden, utrolig respektløst og irriterende. Det samme går for forelesninger.

Skrevet

1.

Vet noen hvordan jeg får spilt et par runder tennis her i byen?

Uten å

- melde meg inn i noen klubb

- prostituere meg for å få råd

- dø under et google søk (som jeg nesten gjorde nå nettopp)

:)

2.

Har noen lyst til å bli med å spille tennis? <3

3.

Jeg suger i tennis.

Det er dessverre alt for få tennisbaner her i byen, så er usikker på hvor du får spilt. NTNUI Tennis har treningstimer hver dag på Strina og Øya tennishaller, men disse er alle tatt. Vet ikke om Trondheim Tennisklubb har timer i "løsvekt", men tror de koster litt mye.

Om du er interessert i å spille tennis kan jeg anbefale deg å melde deg inn i NTNUI Tennis til høsten. Meld deg på mailingliste allerede nå så du får informasjon om når påmeldingen til timene starter, info ett eller annet sted på www.ntnui.no/tennis. Vær obs på at alle timene blir tatt i løpet av ett til to minutter, så gjelder å være kjapp.

Skrevet

Det er faktisk nesten umulig å få seg time via NTNUI Tennis. Jeg satt pal ved en PC på NTNU (for å være sikret å ha nettilgang) da påmeldingen var i begynnelsen av dette semesteret. Jeg var i gang med påmeldingen sekunder - vi snakker i underkant av 10 sek - etter den åpnet, og brukte vel kanskje en 20 sek på å føre inn informasjonen som var nødvendig for påmelding. Likevel fikk jeg ikke time. Det er nesten umenneskelig :p

Alle timene på nybegynner og middels var tatt på under 1 min. Tennis er ekstremsport.

Skrevet

Det er vel nesten ekvivalent med å være på en konsert hvor alle prater i bakgrunnen. Vet ikke om noen var på Jaga Jazzist, men da var det hvertfall slik. Summing i bakgrunnen hele tiden, utrolig respektløst og irriterende. Det samme går for forelesninger.

Som foreleser ville jeg bare stoppet å undervise inntil det roet seg.

Skrevet (endret)

Noen her som aner hva som er feil? Jeg har aldri brukt maple før, men såvidt jeg kan se har jeg skrevet kommandoen riktig.

post-156462-1268417741,7778_thumb.png

edit:

Mapleøving 1 i matte 2

Endret av Frexxia
Skrevet

Ingen som har LF på Mapleøvingene? Blir det noe maple på eksamen?

Mapleøving 1 er ny fra tidligere år, funksjonene i oppgavene er modifisert. Derfor skal det vel noe til å skaffe LF, man må vel i såfall få det fra en av årets studasser.

Det blir ikke Maple på eksamen.

Skrevet

Noen her som aner hva som er feil? Jeg har aldri brukt maple før, men såvidt jeg kan se har jeg skrevet kommandoen riktig.

post-156462-1268417741,7778_thumb.png

edit:

Mapleøving 1 i matte 2

Skriv with(plots); først.

Skrevet

Ingen som har LF på Mapleøvingene? Blir det noe maple på eksamen?

Mapleøving 1 er ny fra tidligere år, funksjonene i oppgavene er modifisert. Derfor skal det vel noe til å skaffe LF, man må vel i såfall få det fra en av årets studasser.

Det blir ikke Maple på eksamen.

Takk for svar! Må si det er slitsomt å skulle bale med maple om det ikke er på eksamen da. Jaja.

Skrevet

Spørsmål. Er professoren en ekte professor? :D

Hva Maple angår må jeg si at det virker veldig genialt bare man kommer over en terskel eller to. Mapleøvingen for mitt vedkommende blir bare: prøve, feile, google, vinne (i den rekkefølgen) for de oppgavene jeg hittil har fått til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...