Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var hun mørk blonde. Da jeg gjorde det klart at jeg vil kjøpe baguett uten mineralvann selv om det ville bli billigere med så himlet hun nærmest med øynene og mumlet ettellerannet jeg ikke helt fikk med meg.

 

Jeg er bare ikke så glad i brus, og det føles sløsete å kjøpe flaskevann når jeg kan få vann i springen. Og en krone fra eller til har ikke så mye å si når jeg kjøper så sjelden som jeg gjør. :dontgetit: Så da er jeg heller særing og kjøper uten mineralvann.

 

Noen som har noen formening om hvilken av damene som er søtest forresten? :p

 

Kloffsk: Det er vel en feit kar som stepper inn av og til? Men ja, de har visst ansatt en ung kar også nylig.

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om hvilken av damene som er søtest forresten? :p

Nå synes jeg tråden er på rett spor igjen. Jeg skal definitivt følge med. Bare for å rydde all tvil av banen må jeg bekrefte at det er den SiT-kiosken på stripa vi skal gå til for å ranke damene? :)

 

(Er forøvrig enig med deg angående brusen. Det tilbudet er kun laget for å gi dårlig samvittighet til dem som ikke drikker cola på hverdagene.)

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Tja, milfs er vel fint.

 

Jeg handler forøvrig frokost på storkiosken hver dag, og siden de nå velger å kaste noe å drikke etter meg gratis, så tar jeg selvsagt i mot vannet. Da slipper jeg å gå til springen å fylle opp.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Står tabellen over "Ubestemte koeffisienters metode"løsningene i Karl Rottmanns Matematiske Formelsamling?

I CANT FINDZ it:<, metoden er vel kanskje waste om man kan "Variasjon av parametere"formelen som heller ikke står i rotman;'(?.

 

edit: Faget er Matte 3.

Endret av Fisha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...