Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.

Vet noen hvordan jeg får spilt et par runder tennis her i byen?

Uten å

- melde meg inn i noen klubb

- prostituere meg for å få råd

- dø under et google søk (som jeg nesten gjorde nå nettopp)

 

:)

 

2.

Har noen lyst til å bli med å spille tennis? <3

 

3.

Jeg suger i tennis.

Det er dessverre alt for få tennisbaner her i byen, så er usikker på hvor du får spilt. NTNUI Tennis har treningstimer hver dag på Strina og Øya tennishaller, men disse er alle tatt. Vet ikke om Trondheim Tennisklubb har timer i "løsvekt", men tror de koster litt mye.

 

Om du er interessert i å spille tennis kan jeg anbefale deg å melde deg inn i NTNUI Tennis til høsten. Meld deg på mailingliste allerede nå så du får informasjon om når påmeldingen til timene starter, info ett eller annet sted på www.ntnui.no/tennis. Vær obs på at alle timene blir tatt i løpet av ett til to minutter, så gjelder å være kjapp.

Lenke til kommentar

Det er faktisk nesten umulig å få seg time via NTNUI Tennis. Jeg satt pal ved en PC på NTNU (for å være sikret å ha nettilgang) da påmeldingen var i begynnelsen av dette semesteret. Jeg var i gang med påmeldingen sekunder - vi snakker i underkant av 10 sek - etter den åpnet, og brukte vel kanskje en 20 sek på å føre inn informasjonen som var nødvendig for påmelding. Likevel fikk jeg ikke time. Det er nesten umenneskelig :p

Alle timene på nybegynner og middels var tatt på under 1 min. Tennis er ekstremsport.

Lenke til kommentar

Det er vel nesten ekvivalent med å være på en konsert hvor alle prater i bakgrunnen. Vet ikke om noen var på Jaga Jazzist, men da var det hvertfall slik. Summing i bakgrunnen hele tiden, utrolig respektløst og irriterende. Det samme går for forelesninger.

Som foreleser ville jeg bare stoppet å undervise inntil det roet seg.

Lenke til kommentar

Ingen som har LF på Mapleøvingene? Blir det noe maple på eksamen?

 

Mapleøving 1 er ny fra tidligere år, funksjonene i oppgavene er modifisert. Derfor skal det vel noe til å skaffe LF, man må vel i såfall få det fra en av årets studasser.

 

Det blir ikke Maple på eksamen.

 

Takk for svar! Må si det er slitsomt å skulle bale med maple om det ikke er på eksamen da. Jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...