Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir i alle fall feil. Skal det være noe så er det diskré.

 

redigert: men jeg tror ikke diskré og diskret kan brukes om hverandre i alle situasjoner.

Det skrives og uttales diskret.

 

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j

 

Wow. Fint at du skriver nøyaktig det samme som meg.

 

Når mange folk skriver forskjellige ting, så er det jo greit at noen dokumenterer at et av alternativene er riktige. Sånn for alle som ikke automatisk antar at ditt ord er lov...

 

AtW

Lenke til kommentar

Bastian.gif

 

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil."

 

Eg har fjerna nokre innlegg med ein litt kvass språkbruk.

Det var nok ikkje vondt meint, eg er klar over at det i enkelte kroker av forumet gjerne føres ein litt røffare tone utan at det nødvendigvis ligg noko bak det, men hugs at dette er eit forum for alle, ikkje berre dei som er mest aktive i ein tråd som dette. Andre som les sånt vil kanskje oppfatte det som dårleg stemning og derav ikkje ville være med i diskusjonen. :)

Lenke til kommentar
Ok, nå blir jeg forvirret. Er det slik at jeg må ta opp exphil-eksamen i mai sammen med de andre eksamenene?

Ja, det måtte i alle fall jeg. (Og ja, jeg går siving)

 

Hvor lenge blir man stengt ute hvis man går over 10gb grensa? Lurer på om det er det som har skjed eller om det er noe annet som er feil med nette mitt.

 

 

Er det ikke to dager, da? 2^n hvor n er antall ganger.... Mulig det er 2^(n-1).

 

Riktig med 2^n, som Karlsen sier.

Endret av TWA
Lenke til kommentar
En venn av meg skal ta opp exfacen sin, men han kan ikke melde seg opp manuelt via studweb. Hvordan foregår kontingen i hans tilfelle?

 

Finner ingen info om dette på NTNU sine hjemmesider, noe jeg finner litt snodig siden det alltid er mange som stryker på en eksamen og skal.. konte den. :wee:

 

Det er ikke konting å melde seg opp i en ordineær eksamen. Å melde seg opp i en ordinær eksamen foregår på akkurat samme måte uansett om det er første eller tiende gang du melder deg opp. Konten (som er på høsten), blir du automatisk oppmeldt til. Men det er vels tort sett bare siving-fag som har kont.

 

AtW

 

Siterer et utsagn for omlag ett år siden. Kan dette stemme, mht. til det du sier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...