Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Så ingen med personlig erfaring fra "industriell økonomi og teknologiledelse" som de ønsker å dele?

 

Men takk for responsen uansett! Har enda noen måneder til å bestemme meg, litt karakterlotto må jo og vinnes (fellesfag). Kanskje befinner jeg meg på NTNU over sommeren! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på utdanningsmessa i Lillestrøm idag, og så på blant andre NTNU. Lurte på om det fantes noen som studerer eller har studert Medievitenskap der og har lyst til å fortelle litt om hvordan det var?

 

Jeg kjenner en som droppet av etter et halvt år. Han mente det var kjedelige greier. Vet også om noen av de han begynte med som går der fortsatt, men de skulle bare ta ferdig bacheloren og så gjorde whatever etterpå. Han ene skal visstnok ha sett seg ut en bensinstasjon i hjembygda han skal jobbe på. Men alt ettersom hvor seriøst en tar det. Tar man master i medievitenskap må man blant annet han programmeringsfag.

Lenke til kommentar
Så ingen med personlig erfaring fra "industriell økonomi og teknologiledelse" som de ønsker å dele?

 

Men takk for responsen uansett! Har enda noen måneder til å bestemme meg, litt karakterlotto må jo og vinnes (fellesfag). Kanskje befinner jeg meg på NTNU over sommeren! :)

 

Joda, er et par av oss her.

Går førsteklasse, så jeg kan ikke uttale meg om vanskelighetsgraden lengre uti studiet.

 

Første semester velger du en teknologiretning, enten emil, maskin eller data. Dette semesteret vil timeplanen din være identisk med disse linjenes.

 

Andre semester vil du begynne å få indøkfag på timeplanen - i mitt tilfelle (jeg går indøk maskin) tar jeg organisasjon og miljø i stedet for kjemi. Slik fortsetter det, helt til du omtrent bare får økonomi/ledelsesfag i tredjeklasse og oppover.

Endret av Ehrgeiz
Lenke til kommentar
Joda, er et par av oss her.

Går førsteklasse, så jeg kan ikke uttale meg om vanskelighetsgraden lengre uti studiet.

 

Første semester velger du en teknologiretning, enten emil, maskin eller data. Dette semesteret vil timeplanen din være identisk med disse linjenes.

 

Andre semester vil du begynne å få indøkfag på timeplanen - i mitt tilfelle (jeg går indøk maskin) tar jeg organisasjon og miljø i stedet for kjemi. Slik fortsetter det, helt til du omtrent bare får økonomi/ledelsesfag i tredjeklasse og oppover.

 

Takk for info, blir mer og mer interessert i indøk!

 

Søk litt i tråden. Indøk har vært oppe flere ganger tidligere.

 

Ja, skal gjøre det! Typisk meg å ikke tenke på det mest åpenlyse :p

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått med seg hvorfor TeamTrafikk har kutta T-kort semester for oss studenter? Nå må vi betale periode, og da blir det 2000 kroner for 180 dager, istedenfor 1500 for et semester...

 

Tror ikke det blir så mye ekstra, ulempen er vel for de som ikke bor her så lenge etter siste eksamen. Kjøpte mitt kort i midten av desember, og har buss langt utover siste eksamen, men siden jeg bor i trondheim så er det jo samma for min del..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...