Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som at man skal være spesielt interessert for å få toppkarakter i exphil, men ståkarakter er da vel ikke så vanskelig å få ... Tipper det går greit hvis man ser skikkelig over øvingene før eksamen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei, et spm.

jeg var akkuratt innom studetweb og da stod det at planen min ikke var godkjent. jeg ble selvsagt livredd for at jeg ikke fikk ta eksamen og fikk panikk. men så godkjente jeg den da. men er det for sent? jeg er 100 % sikker på at jeg har godkjent den en gang før, fordi jeg har alle fag på itsl, har hatt innleveringer, fått tilbakemld osv. og på utdanningsplanen på studentweb står det at jeg går det jeg går. så.. er det noe galt eller?

Skrevet
okei, et spm.

jeg var akkuratt innom studetweb og da stod det at planen min ikke var godkjent. jeg ble selvsagt livredd for at jeg ikke fikk ta eksamen og fikk panikk. men så godkjente jeg den da. men er det for sent? jeg er 100 % sikker på at jeg har godkjent den en gang før, fordi jeg har alle fag på itsl, har hatt innleveringer, fått tilbakemld osv. og på utdanningsplanen på studentweb står det at jeg går det jeg går. så.. er det noe galt eller?

Sikker på at det ikke er snakk om neste semester?

Skrevet

det kan hende? men det stod på startsiden "plan ikke godkjent". syns det var rart det sku stå hvis det var snakk om neste semester..

Skrevet

Samme stod det hos meg, og jeg har garantert godkjent høstsemesteret før, så slapp av :)

Ex.phil er det eneste faget jeg kan tillate meg å stryke i. Jeg har enda ikke åpnet boka etter øving 2.

Skrevet

Hvis du hadde lest på hvilke fag du godkjente, hadde du nok sett at de ikke var de samme som du har nå. (Får man håpe.)

Skrevet

Fekk hjarta opp i halsen for ei veke sidan då det stod det same hjå meg. Om det i verste fall hadde vore forrige semester ein ikkje hadde "godkjent" ville ein vel fått purringar på å godkjenne dette på mail og slikt?

Jaja.. Er deilig å kome i gong med eksamens-førebuingane.

Skrevet

Mener da bestemt at det har kommet påminnelse om godkjenning på mail hver gang det har nærmet seg frist for det tidligere (tre ganger for min del).

Hvilket forhold har folk her til å ha eksamen i auditorier, egentlig? Jeg vet det har vært litt motstand mot dette tidligere, men er det egentlig så forferdelig ille?

Skrevet

jeg var på studentservice, og ho sa at det var snakk om fag for neste semester. så nå går alt bra! men syns det er ganske rotete på studetweb egentlig, jeg har fått meil fra dem kun en gang, og det var "husk å betale semesteravgiften". jaja.

Skrevet

Slap deg sjølv i ansiktet til det svimlar. Etter at svimlinga har gitt seg vil du ikkje verte trøtt lenger. I tillegg vil du få problem med å sova på den sida kor du slappa.

Skrevet
Forlsag til hva en kan gjøre for å holde seg våken og ikke gjepe? kaffe funker ikke lengre!

Gå deg en tur. Ta deg en treningsøkt. Masturber. Få i gang blodsirkulasjonen.

Skrevet

God plass i R1?! Då må du i alle fall ha vore på ein spesiell sitjeplass, for dei gangane eg har hatt forelesing der har det som regel vore eit reint helvette mtp. beinplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...