Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har vært stud.ass i EiT? Kan det anbefales?

Evt noen som har hatt faget og har et inntrykk av hvordan jobben er?

Skrevet

Jeg og Wendel har vært det ihvertfall. Lærte en del om teamarbeid, faktisk mer gjennom studass-stillingen enn gjennom det å ha faget, fordi man faktisk må jobbe med og ta stilling til teorien og gjøre grep for å prøve å forbedre samarbeidet i gruppene jeg jobbet med. Det er litt opplæring på høsten pluss at man bruker hver onsdag hele vårsemesteret, den jobbingen betalte xbox og tilhørende voksen TV for min del.

Kan anbefales, men krever at du er motivert og jobber aktivt med det for å få utbytte. Har hørt om studasser som bare "er der", de får ikke så mye igjen faglig sett, og kan bidra til fagets noe frynsete rykte.

Skrevet

Opptak? Få litt info då! :)

Btw. kor mange timar i veka bruker ein å jobbe med orakeltenesta? Det verkar jo som ein grei jobb ved sidan av studiane, men blir det liek 0 fritid då?

Skrevet
10 timer står det på siden der man søker. For mye for meg - ett par timer i uken hadde jeg orket, men så mye orker jeg ikke :p

10 timer ekstra arbeid i uken er jo ingenting. De fleste som jobber i butikk må jobbe mer enn det bare i helgene...

Skrevet

det handler om prioriteringer. 10 timer ekstra i uken som går på bekostning av det faglige og det sosiale? da prioriterer jeg heller det som lønner seg på sikt - kunnskap og trening.

Skrevet

Trenger ikke jobbe så mye før det hjelper på. ;) Jobber åtte timer i uka - ikke mye og det nuller ca ut husleien min.

Og det ser veldig fint ut på cv'en når du kan vise at du er en arbeidshest, tjohei.

Ellerno i den stil.

Skrevet
uff, likningsløsning er "litt" strevsomt når man ikke kan bruke kalkulator. fins det en god oversikt over forkortningsregler?

(2xy)^2 / x <- er det noe å gjøre med den der?

(4x2y2)/x = (4xy2)

Noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...