Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sesamburgeren smaker vesentlig bedre og er en del billigere enn skitburgeren på Øya. I tillegg snakker de på sesam norsk, eller klarer iallefall å kommunisere på norsk.

 

Sesam-burgeren er grei skuring den, men jeg skjønner ikke helt hvorfor folk opphøyer den til mer enn den er, nemlig en helt standard veikro-burger.

 

AtW

 

Noen som vet om noen lugubre pizza hus i trondheim? Skulle gjerne hatt ferdigpizza til en billig pris. Tenker da ikke på peppes, dollys osv. Eneste jeg vet om er Petter's pizza nær gløs.
Petter's er dyrt og dårlig. Hvis det skal være billig og lugubert, prøv "Pizza huset" eller hva nå enn det heter, like ved den ene Egon-restauranten som er i nærheten av Nova. Spis-så-mye-du-vil for 70-80 kr. Hvis du er heldig og pizzaen ikke har ligget veldig lenge er det ganske godt også.

 

Pizzahuset er i beste fall middelmådig, men det er jo billig.

 

AtW

Lenke til kommentar
Sesamburgeren smaker vesentlig bedre og er en del billigere enn skitburgeren på Øya. I tillegg snakker de på sesam norsk, eller klarer iallefall å kommunisere på norsk.

 

Sesam-burgeren er grei skuring den, men jeg skjønner ikke helt hvorfor folk opphøyer den til mer enn den er, nemlig en helt standard veikro-burger.

Mest sannsynleg fordi eg som regel et han etter å ha vore på Samfundet, og ja, som regel etter at klokka har slått minst 2, og alkoholnivået er relativt høgt. Og som vi alle veit er det EKSTRA digg med mat då, uansett mat så smaker det heaven. =o

Lenke til kommentar
Jeg har en teori om at sesamburgeren var noe helt annet før i tiden, da den vant alle prisene, og at den har falt til et mye lavere nivå som dagens.

 

Men, den slår fortsatt samtlige andre jeg har smakt her i trondheim.

 

MIR i dronningens gate stiller ganske sterkt på kyllingkebab,men.

 

Det må isåfall ha vært ganske mange år siden. Nå har ikke jeg kjøpt så vanvittig mye burger her i byen, men ihvertfall den på lille slår sesamburgeren, og helt sikkert flere liknende steder også.

 

AtW

 

Men hvor kjøper man god vanlig kebab? Finnes ikke i sentrum det. :(

 

Når det gjelder kebab synes jeg faktisk biffkebaben til sesam er ganske god.

 

AtW

Lenke til kommentar
Men hvor kjøper man god vanlig kebab? Finnes ikke i sentrum det. :(

 

Er det ett sted hvor du ikke bør kjøpe kebab her i byen, så er det Orange :thumbdown: Har kun smakt deres kyllingkebab, men allikevel, den smakte rett og slett ingen ting. Sesam har gode kebaber, og har også hørt at Aroma i Prinsens gate serverer noe av de bedre kebabene her i byen. Har bare ikke fått muligheten til å spise der selv enda.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg kjøpt så vanvittig mye burger her i byen, men ihvertfall den på lille slår sesamburgeren, og helt sikkert flere liknende steder også.

Joda, men det blir som å samanlikne ein Lada og ein Lamborgini. Sesam skal jo produsere burgarar kjapt og effektivt, medan Lille har tid til å leggje litt meir arbeid ned i burgaren. Første dag eg var i Trondheim åt eg faktisk burgar på Lille. Og ja, den smakte nydeleg. Og ja, eg var edru :)

 

Jeg prøvde biffkebaben i natt, men på grunn av en liten kommunikasjonsfeil fikk jeg ekstra sterk saus. Anbefales ikke :p

Same skjedde med ei venninne av meg. Tilfeldig? I think not :p

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange sjapper i Norge som har "special ingredient"-ryktet på seg...

Biffkebaben på Sesam er ikke god. Jeg har spist den både edru, brisen og stupfull, og alle gangene har kjøttet vært seigt, kaldt og med saus uten smak. Kan vel ikke heller si at det var noe spesielt mye tilbehør heller, mye salat men null mais for eksempel.

Men nå kommer jeg fra fra Oslo og omegn, kanskje vi har blitt litt bortskjemte med kebaben der? Sesam slår ihvertfall ikke Supergrillen i Asker ^^

 

Kan ikke si at jeg ble veldig imponert over Sesamburgeren heller, men den spiste jeg relativt sent på natta så jeg har ikke gjort opp en endelig mening om den enda =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...