Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bur ein arkitekt i hybelen rett ved siden av meg, men eg tør ikkje å vekke han for å spørre om snittet. Men ein liten kikk på Samordna Opptak sine heimesider gav meg snittet 63,5 i hovudopptaket (ordinær).

 

Btw, la meg gratulere deg Bruun, med innlegg nr. 10000 i tråden. :fun:

Lenke til kommentar

Dersom man går inn i opptaksprøvene med den innstillingen at de er kjipe så får man det ikke særlig gøy. Går man derimot inn med den innstillingen at det er morsomt å være med på den mildt sagt snodige tradisjonen, så går det nok veldig bra.

 

Jeg har hatt det kjempemoro hver eneste gang, både som offer og bøddel. ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det var i år, men om jeg skal gi et råd fra 2 år siden: Kast boxeren/sokkene. Det nytter ikke å få det rent. Jeg prøvde å legge det i et badekar fullt av såpevann som jeg bytta ut annenhver dag, og skyllte godt i mellomtiden. På ett eller annet vis ble alltid allt vannet helt brunt og begynte å stinke vanvittig. Jeg ga opp etter 5x2 dager i badekaret, kasta hele dritten.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Jeg kjørte det akkurat i vask sammen med en del annet tøy. Kanskje ikke et sjakktrekk?

Finner du snart ut ;)

Må bare bli frisk og få luktesansen tilbake^^

 

Neida, boxern overlevde ganske bra, det var overkroppen og håret som trengte den lengste Zalo/shampoo-skrubben.

 

Edit: Faen, begynner å få luktesansen tilbake... Etter å ha sniffet på x-antall klesplagg så har jeg nå begynt å bli ganske bekymra.

Endret av Bruun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...