Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Casio fx-9860G Slim. Stort sett samme som den standardutgaven de fleste brukte på vgs - men med bedre skjerm(bare svarthvitt) + baklys, mer minne, kjappere cpu og flere ubrukelige funksjoner(bla. natural inntasting ala citizen-standardkalkulatoren) - ja også er den mindre, og ser slik ut:

casio%20slim.jpg

 

Baklyset fulgte med, og det er jo faktisk nyttig. Høy kontrast krever mindre lys utenifra for å fungere - sammenlign hvordan det er å lese ei bok med helt hvitt papir, og billig paperback.

 

Og nei, jeg sitter ikke i mørket, det er bare lettere å holde seg våken med en kalkulator som ikke anstrenger øynene ved avlesning :p

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at Elkjøp lå ca. 500 kr over komplett.no sist gang jeg så på printer. På de to modellene jeg så på (HP Photosmart og HP Officejet, rundt 2000 kr).

 

Men her spørres det etter butikker å kjøpe skriver i, og sist jeg sjekka så har ikke Komplett noen utsalgssteder i Trondheim.

Lenke til kommentar
Men her spørres det etter butikker å kjøpe skriver i, og sist jeg sjekka så har ikke Komplett noen utsalgssteder i Trondheim.

Det har derimot Datakjeden og Mamoz.

 

Men jeg er ikke så bombesikker på at de er veldig mye billigere på printer, så jeg listet opp alle sammen.

 

Mamoz er ikke kjent for å være billigst, og Datakjeden tar seg bedre betalt for det de selger i den fysiske butikken sin, så jeg tipper at de stiller ganske likt, totalt sett.

Endret av Arthemax
Lenke til kommentar

Sunde var enorm! Tok av!

 

Herlig med noen Delta-ere her. Skulle selvfølgelig vært på dette møtet Delta har i dag, men sorry, prioriterer fag ;)

 

Hva busser gjelder, så må jeg gi all min honnør til bussjåførene. Greit nok; noen kan være skikkelig sure og virke lettere irritert, men mange har jeg opplevd er veldig imøtekommende og hjelpsomme. Eks: Jeg var på City Syd her for ikke så lenge siden, og skulle tilbake til sentrum. Jeg går på buss 46 (?), og leter frem mitt t:kort. Så sier bussjåføren: "Du, denne bussen går ikke til sentrum. Den du skal ta er den nr 46 det står "Pirbadet" på!". Hvordan kunne han vite det, tenkte jeg? Før han bare gliste bredt da jeg takket for hjelpen. Respekt!

 

Buss nr.5 er uansett et irritasjonsmoment! Skal begynne å ta 52 i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...