Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det først snakkes om billige studiepoeng: Har hørt en del snakk om et 15stp fag i fugletitting, med kun netteksamen på NTNU, men klarer ikke å finne noe offisielt når jeg prøver å søke det opp. Noen som om dette faget eksisterer? Fagkode?

 

https://www.birdid.no

 

Tror HiNT har skjønt at de får veldig mange "studenter" ved å tilby et slik skamstudie, og dermed ekstra støtte fra statskassen :w00t:

Lenke til kommentar

Det er ved HiNT, ikke NTNU. Hørt rykter om at de har gjort/skal gjøre det litt vanskeligere.

 

Jeg vet at det fantes et tillegg til Firefox eller Chrome som ga deg svarene. Denne har de oppdaget og lagt inn en eller annen måte å oppdage at det brukes. Det er ikke bare det som har "gjort det vanskeligere" da?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Føler fugletitting er mer en vandrehistorie. Alle har hørt om faget, men ingen kjenner noen som faktisk har tatt faget. Ja, faget finnes men hvor lett det er aner jeg ikke.

Kjenner flere som har tatt det, og ei som skal. Absolutt ikke en vandrehistorie, men at det er et gratisfag tror jeg stammer fra den gang det var 30 sekunder pr. spørsmål og sånt.

Lenke til kommentar

Føler fugletitting er mer en vandrehistorie. Alle har hørt om faget, men ingen kjenner noen som faktisk har tatt faget. Ja, faget finnes men hvor lett det er aner jeg ikke.

Kjenner et tosifret antall som har tatt det. Det er helt klart ikke en vandrehistorie. Det har dog blitt langt verre å ta ta det nå som de har redusert tiden og fjernet sikkerhetshullet.

Lenke til kommentar

Er det ikke helt latterlig hvor mange særskrivingsfeil det er i diverse pensumdokumenter, powerpointer osv. på NTNU?

Det er verre på eksamen. Det har hendt at jeg har huket tak i faglærer for å lære vedkommende grunnleggende grammatikk. Skjuler jeg kandidatnummeret mitt før jeg gjør det? Jepp. :ph34r:

 

Endret av Horrorbyte
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...