Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet når på dagen de starter middagsservering på Realfag Gløs? Står ikke noe på sit.no eller på google :[

Jeg har vært innom for middag rundt klokken 14 før.. Hakke peil på åpningstider dog..

Skrevet (endret)

Har NTNU utstyr for å måle materialers termiske konduktivitet, vibrasjondemping o.l.?

Endret av Ciwie
Skrevet

Har NTNU utstyr for å måle materialers termiske konduktivitet, vibrasjondemping o.l.?

Garantert. Avhengig av størrelse ol. på emnene dine, kan du høre ulike steder. Materialteknisk ved perleporten driver med storskala vibrasjonstesting (materialtretthet, resonans etc.). Materialteknologi i bergbygget driver med småskala.

Termisk konduktivitet tror jeg du finner i nordenden av kjel-bygget.

Skrevet

Jeg skal sannsynligvis bytte linje fra marin til kyb, data, komtek eller elektro til høsten, og skal ha en prat med rådgiver på tirsdag ang. dette.

(...)

Hvis du ikke vil slå marin helt fra deg, vil jeg anbefale Ingeniørvitenskap & IKT, hvor du kan få en kombinasjon av marin og data ved å velge marin teknikk som studieretning.

Skrevet (endret)

Da har jeg byttet ut mekanikk2 og marin1 med objektorientert programmering og matte3, så får vi se hva det blir til høsten. Står mellom data/komtek/indøk data/kyb og elektro, men har nesten seks måneder og finne ut av det.

Takk for all hjelp :)

Endret av haarod
Skrevet (endret)

Blir sensurene i ex.phil. og Matte 1 lagt ut noe sted (på papir) før de havner på StudentWeb?

Edit: Der var karakterene i ex.phil. ute, ja. Høyere strykprosent enn vanlig, faktisk?

Endret av operg
Skrevet

Kan man sende inn forespørsel om begrunnelse på mail (i så fall til hvem)?

Bestod ex.phil., men fikk ganske mye dårligere karakter enn jeg hadde forventet. :whistle:

Skrevet

Var så tydelig at de ikke var vant til å være på tv. Særlig hun jenta, som bare diltet etter og svarte sjenert på spørsmålene.

Er det du som er han trønderen eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...