Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man sende inn forespørsel om begrunnelse på mail (i så fall til hvem)?

 

Bestod ex.phil., men fikk ganske mye dårligere karakter enn jeg hadde forventet. :whistle:

 

Ikke klag. I exphil kaster bare sensor terning, så er man heldig og har stått ville jeg bare latt det være.

Lenke til kommentar

Hvilke perspektivemner og valgfrie emner er det vanlig å ta i 2. sem 1 år?

 

Finnes det en liste over fag på NTNU der det står om faget kan tas på høst-/vårsemesteret osv? Er litt vanskelig å finne dette på sidene for en som er relativt fersk i gamet. Har planer om å få klart alle fag senest innen neste uke.

 

Trenger 2 valgfrie fag.

Lenke til kommentar

Alt slikt havner på samordnaopptak.no.

Sikker på det? Det er NTNU selv som står for opptaket til 2-årig master - ikke SO.

 

 

Kan man sende inn forespørsel om begrunnelse på mail (i så fall til hvem)?

 

Bestod ex.phil., men fikk ganske mye dårligere karakter enn jeg hadde forventet. :whistle:

Jeg lurer på det samme. Har lite lyst til å reise til Dragvoll for å be om begrunnelse, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro uten å få det.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Slike ting er jo ekstra morsomt når man tar i betraktning enkels reaksjon når man gikk over til bokstav-karakterer, det var jo på dragvoll at det ble klagd mest over at man mistet evnen tl å skille mellom studenter så godt (de hadde til vane å bruke 0,1-karakterer som 2.6 og 2.7. Noe som unektlig er komisk når det er så upresise vurderinger. (For å ikke snakke om at karakterskalakonseptet ikke ble forstått særlig godt, da øverste del av skalaen ikke ble brukt)

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvilke perspektivemner og valgfrie emner er det vanlig å ta i 2. sem 1 år?

 

Finnes det en liste over fag på NTNU der det står om faget kan tas på høst-/vårsemesteret osv? Er litt vanskelig å finne dette på sidene for en som er relativt fersk i gamet. Har planer om å få klart alle fag senest innen neste uke.

 

Trenger 2 valgfrie fag.

Kanskje du skal si hva du går? Det er vanligvis relevant når det gjelder fagvalg.

 

http://www.ntnu.no/studier/emner

Når du trykker på fagene står det om de undervises høst/vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...