Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Mja, øvingsopplegget er ikke likt (som jeg kan se per nå, hvertfall), så for min del tvinger det bare gjennom mer øving og erfaring, pluss at jeg gir meg selv en headstart med flere språk. Har programmert for lite tidligere fra før av, så hvorfor ikke benytte muligheten?

 

Oi, ekkel timing.

 

Alternativet er å finne på et eget prosjekt som på en god måte dekker de viktigste elementene i språket, har passe omfang og der koden ikke ender opp som et takras.

 

Dette var litt av grunnen til at jeg gjorde det - på denne måten får jeg innføringen i språket (samt mer erfaring med OOP) uten å måtte drive med et selvstendig prosjekt som kunne risikere å falle fullstendig sammen.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert å søke på et av sivilingeniørprogrammene ved NTNU. Jeg har fagbrev som industrirørlegger + studiekompetanse med R2 og Fysikk2.

 

Jeg ønsker å finne en studieretning der jeg kan benytte noe av det jeg har lært gjennom min yrkeserfaring. Marinteknikk er det som kommer først opp når jeg ser gjennom listen av studiemuligheter. Men jeg ser også at det kan bli et problem å oppnå nok poeng for å komme inn på marinteknikk. Derfor har jeg også vurdert materialteknologi som et andrevalg.

 

Jeg tenker også at jeg må skaffe meg en plass å bo om jeg flytter til Trondheim. Jeg har ingen å flytte sammen med, men har ikke noe imot å dele med andre. Studentleilighet virker som det optimale for meg, men kom gjerne med tips til andre løsninger. Jeg er også intressert i å finne en plass å bo som ligger nær studiested, så dere som er kjent i Trondheim, kom gjerne med noen tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...