Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var så tydelig at de ikke var vant til å være på tv. Særlig hun jenta, som bare diltet etter og svarte sjenert på spørsmålene.

 

Er det du som er han trønderen eller?

 

Wooow, normal folk som ikke er vant til å være på TV, kleint azz, de skulle vært mer som oslogirls

 

Disclaimer: håper jeg treffer selv om jeg hverken har sett innlegget eller osologirls.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei

 

1.For å ta master informatikk må man ha C i snitt for å søke, er dette kun de fag som utgjør hovedprofilen (82,5poeng) man trenger dette gjennomsnittet? Om det er slik at snitt er av hovedprofilen, hvordan beregnes snittet dersom man har 90p som kan inngå i hovedprofil. Nærmere forklart: Man må ha minst to fag fra gruppe A, hvor minst et er merket stjerne, hvordan beregnes dette om man har valg et fag merket stjerne og to uten, tilsammen 90p som kan "inngå" i hovedprofil?

 

takker for svar =)

 

mvh

Jaco

Lenke til kommentar

Hei

 

1.For å ta master informatikk må man ha C i snitt for å søke, er dette kun de fag som utgjør hovedprofilen (82,5poeng) man trenger dette gjennomsnittet? Om det er slik at snitt er av hovedprofilen, hvordan beregnes snittet dersom man har 90p som kan inngå i hovedprofil. Nærmere forklart: Man må ha minst to fag fra gruppe A, hvor minst et er merket stjerne, hvordan beregnes dette om man har valg et fag merket stjerne og to uten, tilsammen 90p som kan "inngå" i hovedprofil?

 

takker for svar =)

 

mvh

Jaco

 

Tror det er alle fag.

Lenke til kommentar

1.For å ta master informatikk må man ha C i snitt for å søke, er dette kun de fag som utgjør hovedprofilen (82,5poeng) man trenger dette gjennomsnittet? Om det er slik at snitt er av hovedprofilen, hvordan beregnes snittet dersom man har 90p som kan inngå i hovedprofil. Nærmere forklart: Man må ha minst to fag fra gruppe A, hvor minst et er merket stjerne, hvordan beregnes dette om man har valg et fag merket stjerne og to uten, tilsammen 90p som kan "inngå" i hovedprofil?

 

jeg tror det funker slik, du må ha c i snitt for å søke mastergrad ved ime, men for opptaket til selve mastergraden teller spesielle enme(programmering første år osv, slik folk sa), muligens avhengig av hvilken linje.

Lenke til kommentar

1.For å ta master informatikk må man ha C i snitt for å søke, er dette kun de fag som utgjør hovedprofilen (82,5poeng) man trenger dette gjennomsnittet? Om det er slik at snitt er av hovedprofilen, hvordan beregnes snittet dersom man har 90p som kan inngå i hovedprofil. Nærmere forklart: Man må ha minst to fag fra gruppe A, hvor minst et er merket stjerne, hvordan beregnes dette om man har valg et fag merket stjerne og to uten, tilsammen 90p som kan "inngå" i hovedprofil?

 

Hvis du har flere fag enn nødvendig som kvalifiserer til å gå inn i de tellende fagene for opptaket, blir den beste gyldige kombinasjonen brukt og resten ignorert. Det er samme fag som gjelder for alle masterlinjer. Angående snitt vet jeg ikke.

 

Rådgiveren er jo kun en mail/tur på kontoret unna, hvis du vil ha det endelig bekreftet

Lenke til kommentar

Hvilke perspektivemner og valgfrie emner er det vanlig å ta i 2. sem 1 år?

 

Finnes det en liste over fag på NTNU der det står om faget kan tas på høst-/vårsemesteret osv? Er litt vanskelig å finne dette på sidene for en som er relativt fersk i gamet. Har planer om å få klart alle fag senest innen neste uke.

Lenke til kommentar

Hei, er også en student som vurderer å søke på Master ved NTNU (Tek. Kyb) når jeg er ferdig.

Det er slik at kravene for å kunne søke til M.Sc studiet er C i snitt, men hørte noen rykter her om dagen at man ikke kan ha noen fag som er under C, er dette sant? Hørtes litt merkelig ut...

 

Ligger på B i snitt nå, men har ett fag der jeg fikk D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...