Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Det der er ganske dårleg gjort å sende tilbake mail om dei skulle jobbe på saken. Får håpe du får tilbake alle dine toons.

9264490[/snapback]

hmm mener du at det er dårlig gjort av meg?? eneste jeg gjorde var og si navnet på en person til som manglet, er da ikke dårligt gjort det når de selv spørr om det?

 

Kanskje de har noe bedre å gjøre klokken FEM på en SØNDAG? :)

Hadde du sendt i 2tiden så kanskje du hadde fått svar om du hadde vert heldig.

9264494[/snapback]

hmmm var vell ikke søndag i går?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått prøve Dust Brigades også med Enno. Det var heftige greier :) Teamet var 2x 220 soldier, 220 doc, 220 MA, 215 Keeper og Enno 201. For det meste var det soldierene som tanket, men all hadde sin del av aggro. Men han slår ganske hardt, 10k absorb i coon ble spist opp ganske så kjapt. Selv med ca 10000 AC over hele linja. Hele greia går ut på at det er 4 alter der inne, et gult, grønt, blått og et rødt. Før en i det hele tatt begynner å kjempe med Michelsen så må en løpe over disse alterene. Først på gult, så blått så grønt og rødt til slutt. For å klare det når en ikke er nærmere 220 er GSF en nødvendighet. Enno klarer det med Rage og Ring of Haste. Når alle alterene er besøkt (uten at lampa over hodet er slukket) får du en buff som vises i NCU vinduet. Thrice blessed of the ancient eller noe. Dette beskytter deg fra nuker som Michelsen starter med når han mister mye liv. Ellers kan en vel si at Michelsen har mye HP, MYE HP! Og hele tiden blir hele teamet debuffet, enten klarer du ikke løpe, eller så blir du gjort om til en Creeper eller du starter plutselig å heale Michelsen eller du mister all nano. Får du en Debuff på deg kan du løpe til et av alterene for å kvitte deg med den. Grønt alter for å få bort Creeper, blått alter for å slutte å heale, gult for å få tilbake nano.

 

 

Ellers har jeg bare gjort missions med Enno i det siste, holder på å skrape sammen tokens for 2500 token board. Er fryktelig nærme nå, stoppet på 2404 tokens i går, så 11 missions til så er det i boks. Da må jeg på APF for å få tak i tokenboardet.

 

Ellers er det vel 220 som er målet nå tenker jeg. Så får jeg se hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar

Når du skal på APF, så vil jeg gjerne slå følge.

Har hatt 2500 tokens i et halvt år, men har enda ikke vært på APF.

Er helt grønn på de greiene der.

 

Selv har jeg drevet på med AI 26 og fullfører den i dag :) Så fra i morgen av blir det Research for LE 67 i Inferno miss.

Kommer til å ta de AI / LE levels annenhver, slik at det blir litt forandring frem til jeg er ferdig.

 

Ellers dreper jeg en del adds på Dreadloch camps hver dag og håper på Shen stick nr 2. Crappy droprate, men er bare å drive på. I går droppet f.eks en Doctors Right Hand pistol.

 

Når det gjelder Dustebrigaden, så har jeg ikke fått gjort så mye annet enn å ta adgangsbrikken fra Masked Commando. Trader imidlertid med de itemsa, etter som prisene varierer mye nå i begynnelsen.

Kjøpte et NCU set for 150m og solgte det 1 time etterpå for 200m.

 

Alaappa har jeg enda ikke tenkt så mye på. Den kan vente.

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Jeg skal gi beskjed når jeg skal på APF, ja :) Har heller aldri vært der, men håper å kunne få litt starthjelp :p

 

Det var ganske stilig å komme ut til DB camp. Har vært der og drept en Dyna boss i samme området tidligere, men nå var det ganske anderledes. En haug med 220 folk, masse BoC og greier. Følte meg litt liten og ydmyk da, hehe.

 

Delutte: Leste du at Sil hadde forsøkt å få tak i Shen stick, etter at det har vært mye klaging på drop rate? Han fikk en på 9 spawn..... er ikke livet bare urettferdig av og til :/

Lenke til kommentar

Ja, jeg har lest det, men har liten tro på Sils påstander.

Det er altfor mange som ikke finner Shen stick i forhold til hvor mange bosser som blir tatt ukentlig, og ikke minst i forhold til de andre Dreadloch items.

Det hagler jo med pistoler, buer og rifler.

 

Før 17.3 var Shen stick like vanlig som alt annet fra Dreadloch. Men etter den patchen har de knapt nok droppet. De ble nerfet der, av en eller annen grunn.

 

Jeg brydde meg dessverre ikke om å plukke dem opp før 17.3. Hadde aldri drømt om at de skulle forandre på droprate.

 

De Lutte

 

P.S.

 

He he, om folk løper rundt med BoC, så tyder det på lite mellom ørene.

Det er et meget bra buff item, men ikke noe til daglig bruk.

Finnes flere bedre backitems.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Spilte litt på doc'en min i totw for å hjelpe ein org medlem for å skaffe par items og hadde ein enfo på laget. Enfo'en spurte om eg ville ha gta og selfølgelig måtte eg si ja og etter 1 kill så dropet gta :D Første gang det har skjedd at det har dropet alle gangene eg har campet der med doc'en og soldier'en. Litt dumt at ikkje eg fikk gta på soldier'en min.

 

Edit: Tenkte å levle Elivalik til 60 og twike han å buke han i totw når nokon trenger hjelp til å skaffe xp og items der. Hordes har eg tenkt å lvl til 100 og twinke for å bruke han i foremans. Langel tenkte eg skulle levle max.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Da er det å vente cirka i 3 tida før man kan spille igjen. Gruer meg litt til da eg må drive med perk-reset siden det tar to timer, men det blir ein heil nye våpen, armor og andre ting som eg må skaffe meg når det skjer :)

9298548[/snapback]

Vær gla det bare er 2timer du. Det var 24timer før.

Altså 30 dager for å perke for å twinke så hardt som mulig. Og så 30dager for å perke tilbake til combatmode. Du reseter ikke perks så ofte utenom når du twinker uansett.

 

EDIT: Glemte at AI perks går under samme. Altså 60dager. :)

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...