Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Ja, de flytter alt fra de gamle over på nye servere.

Og grunnen til det er? De nye serverne skal klare å drive oppgraderingene av grafikkmotoren til AO. Det betyr mindre lagg, bedre grafikk :D

 

Edit: Les mer på forumet til AO: Letter from the Game Director

9232805[/snapback]

 

Server oppgraderingen har ingen verdens ting med hvordan din maskin klarer og drive grafikk motoren. Alt som har med grafikk og gjøre skjer kun på din egen maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det i dag serverene kjem opp at igjen eller?

 

Edit:

 

Korleis klarte du og spille på test serveren HansArne? Kjem meg ikkje inn der sjølv så eg veit ikkje korleis du har klart det.

9239019[/snapback]

 

Det ser ut som om test serveren er nede igjen. Den var oppe en stund igår, så jeg spillte en stund da

Lenke til kommentar
Server oppgraderingen har ingen verdens ting med hvordan din maskin klarer og drive grafikk motoren. Alt som har med grafikk og gjøre skjer kun på din egen maskin.

9240090[/snapback]

 

I all hovedsak så har du helt rett. Grafikken og ytelsen av grafikken bestemmes av klientens maskin.

 

...MEN...

 

Grafikk er ikke _bare_ hvordan ting ser ut men også hva andre personer gjør. Slik det er nå så er det veldig begrenset hva man får av informasjon om hva andre bruker gjør. Det strekker seg i stor grad til bevegelse og emotes.

 

En oppgradert grafikkmotor kan (men det er ikke dermed sagt at den vil) føre til at hver spiller vil trenge mer informasjon om hva de andre spillerene gjør slik at klienten kan dra nytte av de nye funksjonene i grafikkmotoren.

 

Jeg sier ikke at dette er tilfellet og at "galskapen" har rett jeg sier bare at han ikke nødvendigvis tar feil.

 

Du skal heller ikke se bort i fra at en ny grafikkmotor vil få flere WoW-spillere til å begynne å spille AO (hjelpe og trøste :D)

Lenke til kommentar

Jaa, snart AO igjen!

 

edit, en time

 

edit, halv time

 

Som dere ser i tråden her er det en del skumle bugs ute og går.

 

 

:roll:

 

"After the first 63megs there's another 20meg thingy, so don't get excited when you finally get the first one down."

 

edit, anbefaler FPT, fikk lastet ned min i løpet av minutter der :)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Serverne er på vei ned for å prøve og fikse problemene med zoning.

 

I mellomtiden så kan de som ikke har patchet enda laste ned large client patchen via bittorrent her: http://www.demonoid.com/files/details/1291...?rel=1186685916

 

For de av dere som har flere kontoer eller bare ikke gidder og skrive brukernavn og passord manuelt så er Password Safe å anbefale: http://passwordsafe.sourceforge.net/

 

Lar deg lagre alle dine brukernavn og passord sikkert og kryptert, samt at du kan bruke den til og automatisk logge deg inn i AO og stort sett alt annet du måtte ønske.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...