Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

:ermm:

 

Kanskje en liten bug med hensyn til crits? 19 stk på rad.

9220406[/snapback]

 

Det ser ut som du er i Sector 10... der har jeg opplevd det samme. Tror mer det har med at du har truffet på en lav AC mob. Men det er jo sinnsykt gøy da å se den ene crit'en etter den andre. :D

 

Når det gjelder Ado brain, så er det ganske sannsynlig at det er min endgame hjerne for Enno. Finnes nemlig ikke noe mellom QL 180 og QL 280. Og QL 280 hjerne på en Atrox.... tja... kanskje det er mulig. Hvis en har ubegrenset med credits.

Lenke til kommentar
Kanskje en liten bug med hensyn til crits? 19 stk på rad.

9220406[/snapback]

Nesj, fleste crit på rad jeg har orket å telle er 16. Vanlig for MA om du har det utstyret du bør ha. Jeg har 61%+ crits på ado hecks. Og det med samme utstyr som jeg hadde på lvl 175. Men en ting. Energy er vel bedre på Aliens enn chemical.

Lenke til kommentar
hmm jeg har ikke lest noe av det som blir nytt ved denne downtime greia så, hmmm nye servere?? blir vel ikke nye realms men bare mindre lagg på de gamle realmsa? (please si at det er det!)

 

Er det noe mere nytt å spennende?

9229735[/snapback]

Ja, de flytter alt fra de gamle over på nye servere.

Og grunnen til det er? De nye serverne skal klare å drive oppgraderingene av grafikkmotoren til AO. Det betyr mindre lagg, bedre grafikk :D

 

Edit: Les mer på forumet til AO: Letter from the Game Director

Endret av galskapen
Lenke til kommentar
Gøy

ingen ao på 48 timer og så finner man en haug med norske spillere på et eller annet forum :p

 

hvor mange av dere er på rimor?

9237995[/snapback]

Litt for tungt å telle det da. Men hele orgen min er Nordisk (Valhall Guardians) Så det finnes vel nok norske ja.

 

Noen som vil organisere Penumbra quest/playfield team med meg en dag? Blir vel å vente til en guide har kommet ut først. Men trenger de nye shoulderpadsene.

 

(haha til Rimor Clans som mister to Beast raids :p )

 

Angående GoC. De nye shoulderpadene kan bare brukes på høyre/venstre. Så om du vil ha MAX crit. vil du fortsatt trenge GoC.

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

17.6 Preview

Ingenting interesangt for min del. Muligens noe Ofab stuff. Men kan vel hjelpe litt for Froobs.

 

Men jeg nevner patcher. Fra AO forumet:

Quote:

Patch notes 16.2.5

 

"Some tweaks has been added to evades so now evade proffesions are more likely of being hit" 

 

As soon as Patch notes have been relased, crowd went to homes and started play AO quite very happy of changes

Znore is standing in main hall of FC headquater eating his apple that Dev gave him, waching all FC employers doing their Job. He noticed that some Test Server Fixer was running very fast throught corridor to stairs..

 

Znore: Hey !

Test Fixer: Yeah ? (pretty scared of his boss)

Znore: ( he sees that Fixer is a bit scared , so he dont want to look mean)

Wanna apple ?

Test Fixer: Yeah , I love apples!

Znore: Me too.. ( he throws apple into Fixer)

Fixers is being hit with apple and he fall down the stairs. Znore cant see him anymore

Znore: Damn ,you ok ? Why didnt you dodged this ?

Test Fixer: I couldn't dodge this.. its cause this patch.. ( uhhhh)

Znore: Well I Aimed a bit, but I am sure you could dodge this

Test Fixer: Uhm.. Nerf AS!

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...