Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Grattis med litt DB loot, endelig :p Du virket ganske frustrert i begynnelsen må jeg innrømme. Spesielt de buksene kommer godt med når en skal twinke på nye symbianter til final setup.

 

 

DING 210!

 

Nå blir det litt stopp i levling. Har litt å gjøre før jeg skal fortsette med det. BS for VP til ofab hansker og wolf (QL 300 begge deler), LE mission for typer, Hellcom invite og Pande raid forhåpentligvis. 3 nye symbiants er kjøpt inn for å få mer 2HE, venter med å oppgradere resten inntil videre.

 

I tillegg har jeg endelig rotet meg til å fått adventureren opp til 150. Der venter nå et fullstendig perkreset. Skal endelig begynne å sette inn symbianter i han. Har faktisk ikke byttet implants på han siden level 75. Så jeg håper å merke litt forskjell nå da. Dvs. Ado hjernen er jo på plass. Jeg kommer nok mest til å bruke denne i Sector 10, eller til City raids. Så får vi se om en stund om jeg skal levle den mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det bare snakk om timer før QL 300 Wolf Mark6 går på :) Det blir et stort øyeblikk. Og etter det blir å fokusere på levling igjen.

 

Har forøvrig vært med på mitt første Pande raid, TNH og Mids..... det var, hmmm..... mye lag, ellers ganske spennende å delta på siden det var første gang. Men når det er sagt, så kreves det ikke så mye å bare delta som DD.... ikke de store utfordringene, på samme måte som det ikke kreves så mye for å få Typer til å oppgradere Wolf'en. Det eneste som kreves er en masse tålmodighet.

Lenke til kommentar

Nå er det sånn at det nesten ikke kreves tålmodighet for å få typer heller da :)

I og med at typene bare trenger å være ql 50 eller noe for å kunne oppgradere ql300 våpen/armor går det ganske kjapt om det kun er types du er ute etter.

 

Måten vi gjorde det på var denne:

 

Jeg og en orgmate trengte types. Jeg logga min 50-og-noe toon, så logga han sin froob toon som var i teaming range med min (Roller må være i team med noen i riktig level range for å kunne å mission).

 

Jeg rulla missions og ga nøkkelen videre til orgmaten. Ikke nødvendig å teame han eller kopiere nøkkel. Så er det bare å storme frem til lowbie boss og se om riktig type dropper. Om min type droppa så var det bare for meg å logge mainen som stod utenfor mothership, få nøkkel av orgmate og plukke typen.

 

Tok svært kort tid før vi hadde alle typene vi trengte. Fikk riktignok ikke AXP, men så var det jo ikke det vi var ute etter heller =)

Lenke til kommentar

Joa, det var sånn jeg gjorde det også.... logget min lvl 49 trader og broderens 56 shade. Pullet hard missions med traderen, men brukte likevel ca 5 timer for å få den siste typen jeg trengte. I mellomtida droppet det alle slags andre typer :p

 

Uansett! nå er Wolf på, og jeg er klar for å gå til 220 :whistle:

Lenke til kommentar
Hvis han har _en_ expansion så er han dømt til å betale :)

9422928[/snapback]

 

 

 

Han trenger ikke å ha noen expansion. Da kan han spille gratis så mye han vil. :)

 

De Lutte

9425682[/snapback]

Nei, men han HAR expansions. Så han kan ikke.

Har du en 150 SL-toon så er det JÆV.. kjedeli å begynne på lvl1 froob.

Lenke til kommentar

BEAST RAID

 

Da har lille Enno fåt være med på Beast Raid også... det var mye lag, og mye folk. Men nå er det gjort. Det ble neste total wipe av raidet... til slutt var det bare 15-16 igjen som tok resten av Beast. Jeg vet ikke om jeg er feig, men jeg døde ikke. Hadde aggro litt en bitte liten stund etter at Main tank døde.

 

Fikk også prøvd meg på å tanke 2-3 Inf missions i går, 217 og 218 hard. Det er jo ikke så vanskelig når doktor er 218 :) Siste teamet måtte jeg svette litt for å holde på aggro. Hadde en 215 keeper med, og han var nokså drøy, men han tålte jo en del også da.

 

Merker utrolig forskjell på Wolf og Kyr sverdet. Er glad jeg var tålmodig nok. Har bedre crit enn broderens 220 soldier, med Drealoch Shark.... men har jo selvfølgelig ikke Full Auto, eller Burst..

Lenke til kommentar
BEAST RAID

 

Det ble neste total wipe av raidet... til slutt var det bare 15-16 igjen som tok resten av Beast.

 

9430088[/snapback]

 

 

Herregud kun 15-16 igjen :) , hvor mange var dere til å begynne med ?

Sist jeg var med på Beast, så var vi 3 team fra begynnelse til slutt (18 stk)

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Har begynt å spille på keepern igjen. Fått noen lvler noe som ikke har skjedd på nesten ett år. (Bare sjekk !history Jorgzen).

 

lvl 187 nå

 

Hva synes dere om min equip?

 

Vil gjerne ha tips  :)

9439985[/snapback]

hmmm... vanskelig å kommentere så mye uten å vite noe om likviditeten din. Men sånn umiddelbart så bør kanskje symbianter oppgraderes. I tillegg bør du kunne klare fint å få på et høyere QL sverd (230'ish? eller høyere) Et par Energy Arul Sabas vil hjelpe litt også :p Bytte ut Barrow Strength med MoR.

 

Første som faller meg inn. Ellers er det mye bra, til og med 1k tokenboard... godt jobba :D

Lenke til kommentar

Hehe, budsjettet ligger på 500-600m atm - orker ikke farme mer atm. Hadde tenkt at det var like greit å vente til 200+ med høyere symbiats, er helvette med treatment some keeper :p

 

Ang. Aruls - har noen lvl 202 ventende, prøver å finne noen som selger noen som er lvl 185.

 

MoR ja, hørtes lurt ut.

 

Hadde tenkt å equippe 2 superior sentinel sleeves på 190, siden de gir litt 2he.

 

hmmm... vanskelig å kommentere så mye uten å vite noe om likviditeten din.

 

Hva mener du her? :)

 

Bedre sverd ja, får henge i og skaffe et.

 

Er bare AI8 atm så må nok ta noen flere raids, eller bare vente til 190 og joine apf.

 

Startet faktisk en liten MA her idag, lvl 27 nå. Var fra inspirasjon fra DeLutte :) Skal ta han til 150 og twinke han for sec10/raids/pvp/whatever - første twinkeprosjektet mitt ever.

Lenke til kommentar

Tenkte litt å bruke denne config'en til min doc. Hadde tenkt å bruke pistoler, men trur eg vil bruke våpen som eg har i configen eller andre fra totw. Så eg har tenkt å få doc til 60 i natt vist eg får eit bra team der eg kan få loote disse sakene eg trenger, derretter så blir det å få på maks ql imps og armor på han når eg når lvl 60. Blir litt nye nanos i tillegg.

 

Blir vel at eg tar docen seinare til foremans til å skalle items eg kan bruke på ham for å gjere han bedre jobb i totw :)

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Har en 218 MA, 204 Doc og 194 Keeper. Har alle expansion pack (SL, AI og LE).

Er rundt et år siden jeg var inne i AO sist... i sin tid så var faktisk AO et spill jeg virkelig likte godt. Har mange gode minner fra dette spillet sammen med guildet jeg var i der på RK1. (Ragnarok som det heter)

 

Men det er blitt litt avleggs, og dessuten krever det litt for mye tid til at jeg kan engasjere meg der. WoW har jeg gått lei, og ikke har jeg tid til det heller pga en ganske tidkrevende jobb jeg har.

 

Er nesten nødt til å bare kose meg med FPS spill som krever _mye_ mindre tid. :)

Ser fram til Crysis må jeg si.

Endret av fomlepung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...