Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, budsjettet ligger på 500-600m atm - orker ikke farme mer atm.

9446310[/snapback]

Det var det jeg mente med tanke på likviditet. Altså hva slags budsjett har du. Og da har du jo godt med credits å rutte med. Jeg kjenner en Keeper som fikk på QL 245 Kyr sverd på level 165... kanskje noe å strebe etter :p. Det ser ut som om du satser mest på defense med tanke på ringer og slikt. Om du ønsker med add all off så er Gilthars Ring of Force et bra alternativ..... umm... det finnes et alternativ for Clan, husker ikke helt hva den heter nå.

 

Så har jeg sett det også....... En level 9 i Pande. Har screenshot hjemme. Det er ganske imponerende må jeg si!

Lenke til kommentar

Hva er den enkleste måten å skaffe penger på idag? Sist jeg måtte skaffe litt creds så var det T2, men prøvde på T2 her om dagen, og hadde 1 drop på 8 mobs, og det var t.o.m feil type.

 

Trenger ikke være den enkleste sålenge det er en grei måte.

Endret av KVK
Lenke til kommentar
Så har jeg sett det også....... En level 9 i Pande. Har screenshot hjemme. Det er ganske imponerende må jeg si!

9464539[/snapback]

 

 

Ja, det er fantastisk hva folk finner ut av og klarer å få til :)

Har ikke sett det selv, men folk snakker enda om en lvl 6 trader som stod på Beast platform.

 

Steiden

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Den tradern er syk, er tilogmed fr00b den :D

 

Hva er den enkleste måten å skaffe penger på idag? Sist jeg måtte skaffe litt creds så var det T2, men prøvde på T2 her om dagen, og hadde 1 drop på 8 mobs, og det var t.o.m feil type.

 

Trenger ikke være den enkleste sålenge det er en grei måte.

1 på 8 er egentlig ikke dårlig, selv om det var feil type.

T2 tar sinnsykt lang tid, holder på å farme t2 til enfoen min akk for øyeblikket. Levla han opp til 161, kom meg til penumbra og fikk han plassert innerst inne in penumbra catacombs. DER blir han nok sittende til jeg har mine 9 glyphs ja. Holdte på i hele går, og mesteparten av natta(ja, døgnrytme har vi ikke sett) og vi er oppe i: 9x embryo, 9x rett type will, 4x rett type advent, og en bunch med ting som ikke passer noenveier.

 

Heldigvis så kan man jo levere inn 2x advent eller 3x will for å få en av rett type da. Så helt gærnt er det ikke.

Lenke til kommentar

Såg den for ein stund siden og det der er helt sjukt bra.

 

Vilken level er din ma nå, betebete? Har ein lvl 24 trader som eg kan bli med deg i subway og har 2 toons som kan joine deg i totw når du kjem i rekkevide kan eg joine deg for xp.

 

Edit: Tenkte å skaffe Miy's Tankt armor sett og oppgradere meir hos soldieren min, men ncu kjem til å bli oppgradert når eg eventuelt eg tar og roller dem eller kjøper dem i nød istendenfor. Nokon kommentar på config'en min som eg tenker å skaffe meg?

 

Edit 2: Var i IS sammen med 220 mp for å skaffe meg permanent pass og par andre ting. La merke til at tredje etasje var helt lik rommet der uklesh er. Vil vist ta lenger tid enn det eg trudde å skafe Miys Tank Armor ql 200-220. Kjøpe siden det tar ein stund å skaffe det sjølv når det finst så mangen froobs som er ninja looter alt som er for å selge det, men må smøre seg med tålmodighet når man skal kjøpe det tillegg siden tidssoner og kven som har den ql range'n

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Jeg ville absolutt kjøpt Miy's tankarmor. Her på RK1 går de vanligvis for 10 mill i QL over 200, men det finnes også folk som ikke følger med og legger dem ut for 2-3 mill :)

 

På Torsdag fikk jeg debutere på et Biodome raid. Det var min orgmate og kamerat Slikkepinne som skulle ha Rhiwen på sin MP. På forhånd hadde vi vært nede i Southern Artery Valley og farmet Broken Keycards. Totalt finnes det 7 Biledrinker camper, og på 3 av dem var det en boss som måtte tas. Hver av dem droppet en av de tre delene som en key består av. Det var imidlertid ikke så lett som det høres ut, siden bossen respawnet seg til en ny boss med 4 adds hver gang han døde. Men tilslutt ble han omsider ferdig med det :) Fyren nuker også av og til for ca 5-6000, så en bør ikke slippe helsen for langt ned.

 

Tilslutt satt vi igjen med 3 deler: Z, NO og RE. Når disse ble kombinert, så ble de til et Broken keycard som dannet ordet ZNORE. Dette er vel og merke Omni.

Clans skal skrive NOPHEX.

 

Gjentok prosessen senere, til vi hadde 3 keys. Dette siden vi ikke hadde noen garanti for at pattern med Rhiwen ville droppe første gang og totalt finnes det jo 3 domes vi kan ta.

 

Så var det å få stablet et utvidet team på beina. Vi tok kontakt med gode venner rundt omkring i spillet og forhørte oss om det passet. Tenkte på DaTe og broren hans, men de var ikke online ;)

Men tilslutt var vi 9 stk som stod klar ved første Dome.

220 og 214 Doc, 220 og 219 Soldier, 220 MA, 220 Advy, 220 Keeper, 219 MP og 217 Engie.

 

En av oss vekslet inn nøkkelen hos vakten og fikk en boks med 30 pass i retur. Hver gang man klikker på boksen kommer det 6 pass ut, så her må man ha plass i inventory :)

Passene ble delt ut og de skal inn i HUD1. Dette bør settes inn manuelt. Årsaken til at man må ha pass, er at de 4 kanonene der inne vil angripe alle uten dette.

Vel inne stilte de fleste av oss opp på høyre side for å unngå AOE nuken om den kom, og så startet angrepet.

 

Urqhart the Absorber skal være lvl 300 og så ut som 400 år gammelt eiketre.

Største problemet er det dmg shieldet hans, som hver eneste gang du slår, sender 1000 i retur av den dmg du treffer ham for :cry

Men det klarte jeg å heale opp for selv. Verre var det når jeg fikk aggro i tillegg. Styggingen traff for 4000 ca, men da fikk jeg hjelp av den minste Doc´en. Den største fokuserte på de to soldierne.

 

Han gikk ned og lootet besto av Pattern of Occurance of death, samt 4-5 deler med Kegern's Molybdenum armor. Slikkepinne har også en 220 NT, så dette passet ypperlig, siden NT'en manglet akkurat denne pattern for å lage noe yber stuff. Hadde MP pattern kommet allerede nå, så hadde vi ikke gidda tatt flere, men dette kunne jo bli to fluer i en smekk :D

 

Fortsatte til neste Dome. En 220 MA kamerat kom så online ög sluttet seg til.

Da gikk det litt fortere å få "saget" ned treet og denne gang lootet vi Pattern of Indomitable Life og enda mere Kegern's Molybdenum armor.

 

Målet var nådd :thumbup:

 

Den minste Doc´en var lysten på Kegern, så han fikk et sett av den og det ble litt til overs også. Jeg lootet et par støvler. Trenger dem ikke, men kjekt å ha 1 del til samlingen.

Dome nr 3 stod vi over og sparte dermed 1 key til en senere anledning.

 

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 27 / 69 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Ahhh.... Jeg dro på kino når dere koste dere i BioDome. Ellers hadde det vært veldig gøy å være med. Men jeg fikk da være med på 220 missionet da, det var kjempemessig. Grattis Slikkepinne (Vinglepilten).

 

For min egen del kjenner jeg at nå er det vanskelig å finne på andre ting enn å grinde SK for å komme fortest mulig til 220. men har startet på Spirit questen sånn i tilfelle det går litt trått med å få team, det er jo en fin utfordring, og Ring of Plausability kan komme godt med når en senere skal forsøke seg på litt høyere symbiants. Atm. er Enno 214 og en halv. Et og et halvt level til jeg kan bruke noe av alt det DB lootet som ligger på vent.

 

Ellers er det ikke så enkelt å få seg noe APF raid for å få den lusne hjelmen som skal byttes inn mot 2500 tokenboard. Klarte å bli med på et Clan raid...... det ble litt oppstandelse av det. Fikk ikke plass i team, men fikk dilte etter og slå litt. Det endte opp med noe AXP til og med, så DD messig vil jeg si at Wolf funker bra. Endte også opp med en Data Core for Sector 28, trenger en fra 13 og 35 også for å kunne få adgang til 42.

Lenke til kommentar

Grattis Delutta. Så miy's tank armor går for så masse altså, synst at eg hadde hørt av ein i orgen at det gjekk for ganske masse men ikkje så masse hadde eg ikkje trudd i det heile tatt. Kunne ha sett om eg finner ein eller annen som selger det for 2-3m, men det blir litt for masse cash for meg som ikkje har så masse. Blir vel å loote mesteparten eller alt.

Lenke til kommentar

Heisann..

 

Tenkte jeg måtte inn å skrive litt her jeg og, siden min bror (DaTe) har vært så aktiv :)

 

Jeg har spilt AO i 2-3 år. De toonene jeg bruker mest står i signaturen min. Kanskje jeg kjenner noen av deres toons.. Jeg har ikke lest hele denne tråden, men endel av den. Delutte har jeg truffet ingame. Uber MA du har fått til der! :D

 

I det siste har jeg jobbet mye med den nye shaden min.. Mye nytt å sette seg inn i der, men det er veldig gøy :) Må somregel prøve å holde igjen litt med dmg, da. Får fort aggro, og jeg har ikke akkurat mest HP hehe. Selv om jeg evader mange av Ado hecks treff, så er det ikke så mange ganger de skal treffe før jeg får en gratis tur til garden :p

Trenger mye axp på henne for tia, også må jeg få laget T2 + få tak i diverse andre ting. Ho er liksom ikke helt ferdig for sin level enda. Men jeg har nå fått på Piercing Evil og Nippy John Stiletto + BSCoD.

 

Ellers jobber jeg litt med å få soldieren min ferdig. Mangler endel ting på han for å få han ferdig.

 

Gøy med et norskt AO forum synes jeg, kommer til å følge med litt her :)

Lenke til kommentar
den trader løper fort til å være lvl 1. Juks og fanteri!

 

-dimatrix lvl 220 doctor

9506190[/snapback]

 

Han opplyser da at han har fixer rs buff..

 

To [helpbot]: whois stexer

[Helpbot]: Stexer (Level 1) is a Omni Trader, Applicant of Much Higher Than You »»

 

:D jeg tror ikke det er juks

Lenke til kommentar
Så du har ikke kommet inn på Apf enda  :(

Regnet med det, siden jeg ikke hadde hørt noe.

 

Er det ikke Campalot den raidboten heter ?? Kjører ikke de regelmessige raid ??

 

 

De Lutte - uten hjelm, men med 2700 tokens.

9505905[/snapback]

Det er samme hjelm som dropper i alle sectorer ja?

Den gikk for 2points sist jeg var på raid. Sector 13 tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...