Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke feil i det hele tatt.

 

Den som puller, har selvsagt Shadowland reacall Beacon, eller hva den nå heter.

Da er han i Inf garden få sekunder etter at misset er ferdig, og står klar med nytt miss lenge før alle andre har kommet ut :-)

 

Easy er dessuten helt fritt for risiko, noe som ikke kan sies om hard. 

Dør noen, så går det tregere + at man i verste fall må vente på dem.

 

Vi har dessuten testet det med stoppeklokke og selvsagt ble resultatet som vi trodde. 

 

De Lutte

9176123[/snapback]

 

Da har du tydeligvis ikke testet med bra nok team. Faktum er at 220 hard er mer eller mindre uten risiko hvis du har et skikkelig team. Langt fra alle har dessuten SL beacon, så langt fra alltid man har 3 stk i team med den (noe man må ha for at det skal gå i ett, 220 easy bør ikke ta noe spesielt mer enn 20 min). Som tidligere nevnt også, du må også legge inn slack for at en eller flere leaver fra teamet og at det tar x antall minutter før du får ett nytt medlem. I så måte er det faktisk bedre at selve missionet tar litt lenger tid da svært få leaver midt i missionet.

Lenke til kommentar

Eg tok og helpte ein org'en ved å overføre cash og haugevis med items fra forskjellite toons fra betalt til froob konto for den betalte kontoen gjekk ut samme dagen. Fikk masse items og 10m for at gjorde det for han. :) Nå trenger eg ikkje å bry meg om at eg mangler penger til diverse item. Fikk 3 SL ringer også som eg ikkje får bruk for enda.

 

Neste blir å komme seg inn i CoH med eit team som kan hjelpe meg ved å skaffe Blackbird x2. Er Blinded Blackbird også drop'et i CoH?

Lenke til kommentar

Kanskje en fordel at enkelte kommer seg ned på jorden her.

 

Selvsagt er jeg klar over at dersom jeg får håndplukke et team i min egen guild, så skal vi 6 rase gjennom et Hard miss på null komma niks og gjøre den spådommen om 220 easy grundig til skamme.

Men hvor ofte disponerer man et slikt team :D

 

 

Jeg er realistisk og snakker om et helt vanlig gjennomsnittelig Inferno team, slik som de fleste av oss joiner eller lager til daglig.

Over 90% av missions blir utført av slike team og da er det nettopp det som er interessant, og ikke hva det ene yber teamet skal gjøre, som du er så heldig å få laget en sjelden gang.

 

Teamet som jeg sjekket med var ikke spesielt dårlig heller.

5 x easy vs 5 x hard. Samme team hele veien.

 

 

Steiden

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

I går fikk jeg dessuten en viktig brikke på plass.

 

The Key to Lord Mordeth's Sanctuary

234681.gif

 

Dermed har Steiden alle 11 garden keys :)

 

 

Men det skjedde ikke helt uten forviklinger. I utgangspunktet, så skulle jeg og 4 andre gjøre et Galahad raid på søndagskvelden. Flere andre fra guilden stilte opp for å hjelpe og vi ville da få tatt mob 7, 8 og 9 i questen.

 

Greit nok det, logget på og skulle gjøre meg klar. Men fikk ikke logget inn. Internettlinja var nesten borte. Jeg kom inn på flere enkle nettsider, men å kjøre hele AO nyttet ikke. Etter ørten forsøk, så kom jeg meg omsider på, bare for å oppdage at Steiden klarte hverken buffe eller sone noen steder.

Det var bare å be teamet, samt alle de andre starte raidet uten meg :(

 

Tilslutt forsvant problemene og jeg fikk AO til å kjøre problemfritt, men da var Galahad nesten dau. Siden jeg da ikke hadde vært med på å drepe nr 7 og 8, så hadde det ikke nyttet å løpe opp dit uansett.

 

Så irritert har jeg sjelden vært, og løp etter en stund opp i tempelet og satte ham ned.

Var fast bestemt på å sitte der helt til det kom andre folk for å ta ham på nytt.

 

Hadde ikke lyst å dra opp halve guilden en gang til, kun for en enkel key.

Ikke skal det gå ut over dem, at nettforbindelsen min delvis havarerer.

 

Satt der i 2 døgn, før det kom et nytt key team fra en annen guild og de hadde heldigvis en spot tilovers :D

 

 

Steiden

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Kanskje en fordel at enkelte kommer seg ned på jorden her.

 

Selvsagt er jeg klar over at dersom jeg får håndplukke et team i min egen guild, så skal vi 6 rase gjennom et Hard miss på null komma niks og gjøre den spådommen om 220 easy grundig til skamme. 

Men hvor ofte disponerer man et slikt team  :D

 

 

Jeg er realistisk og snakker om et helt vanlig gjennomsnittelig Inferno team, slik som de fleste av oss joiner eller lager til daglig. 

Over 90% av missions blir utført av slike team og da er det nettopp det som er interessant, og ikke hva det ene yber teamet skal gjøre, som du er så heldig å få laget en sjelden gang.

 

Teamet som jeg sjekket med var ikke spesielt dårlig heller.

5 x easy vs 5 x hard. Samme team hele veien.

 

 

Steiden

9188054[/snapback]

 

Det er ikke akkurat snakk om å komme ned på jorden. Du må gjerne tro hva du vil, men personlig har jeg stort sett slike team. Det er vel muligens en forskjell når man har spillt AO noen år og ikke tar random pickup teams, men levler stort sett med venner/org. Noe av hele "problemet" som du skisserer er jo faktisk at så mange leveler til 220 uten å tenke på oppgradering av utstyr etc etc og er ganske ubrukelig å teame med. Så...når du leveler og finner en bra kar, add han til friendslist. Etterhvert så blir den relativt stor, og du kan etterhvert plukke ditt eget team. De virkelige gode spillerne er stort sett aldri på looking for team. De kjører missions med venner/org og 220 hard går på 25-30min. Det blir derfor også litt feil å si at 90% av alle missions som kjøres er som du sier. Oldtimers ser du som sagt stort sett ikke.

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar

2 lootraids i går.

 

Først droppa enduring, så droppa supple (lavlevel)

 

burde gi ca 250 mill i kassa :yes:

 

Har ikke hatt lootraid på aldri så lenge, og at det droppa bots på begge var en ganske så gledelig overraskelse.

 

 

 

(Om dere skulle lure, så kommer jeg til å være i city og farme de neste dagene :p )

Lenke til kommentar

Var det ikkje sånn at eg som froob kan vere med på city raid? Har begynt å se at det blitt dyrt å skaffe seg våpen og armor, så eg tenkte at eg vist eg husket riktig at eg kan vere med på city raid å få litt loot og selge det så kunne eg få litt cash i kassa.

Lenke til kommentar
Var det ikkje sånn at eg som froob kan vere med på city raid? Har begynt å se at det blitt dyrt å skaffe seg våpen og armor, så eg tenkte at eg vist eg husket riktig at eg kan vere med på city raid å få litt loot og selge det så kunne eg få litt cash i kassa.

9200889[/snapback]

 

Klart du kan være med, husk at du kun får litt XP av aliens, ikke AI-xp av dem. Vanlig drop er f`eks NCU-memory (ser blå ut). De er verdt alt i fra 100k til noen mill, spør om du kan få et par og selg de. Dropper fra Generals (store saker)

 

:)

Lenke til kommentar

Så er det helt slutt på ferien, og godværet kommer :(

 

Har fått litt tid til AO innimellom, N-O er nå 201. Her i ferien var det en i orgen som kalte inn til Ado questen. Da måtte jeg bare være med. Var utrolig heldig og fikk med både N-O og adventureren. Så begge to har nå fått hver sin nye Brain symbiant. Den questen er ganske interessant, men det er en del forberedelser som kan gjøres i forkant for at det skal gå litt fortere.

 

Her er link til questen: Ado quest

 

Det er forskjellige ting som skal samles inn og leveres til noen NPC'er. Dette er flaskehalser om du skal gjøre questen med et team. Fra Scintilliating Spirit skal det være tre forskjellige ting. Fra Blorrgs skal det være tre forskjellige ting. Fra Molokhs skal det være en ting.

 

I tillegg er det jo ganske mye reising frem og tilbake i Ado. Så en adventurer/ fixer er ikke så dumt i teamet, Run speed er viktig her. Til slutt satt jeg igjen med: Syndicate Brain for begge prof, 2xYuttos Modified NCU (QL 160), hele Spec 3 for adv og 2xTier2 glypher. alt i alt er det vel verdt et sted mellom 150 og 200m, hvis det skulle settes en pris på det.

 

To bosser er verdt å merke seg. Muddy Dryad og Tower Keeper Tagnat. Disse er ekle og går ikke an å drepe uten veldig bra DD. Teamet bestod av broderens soldier (214), doc (175), Crat (165), Shade (150), Enno (198), Dateadv (146). Muddy Dryad var skikkelig ekkel, broderen tanket med soldieren og jeg hjalp til med Enno. Resten av teamet lå i vannet og så på. Dryaden drainet nano som bare det, broderen ble warpet vekk et par ganger og så kom det en haug med tentakler som traff godt. Enno døde i det dryaden døde, men jeg fikk heldigvis mission update. Tower Keeper var også en luring. Etterhvert som en begynner å slå på han begynner broa som han står på å brenne. det er lurt at hele teamet står så nærme Keeperen som mulig, da flammene begynner lengst vekke fra han. Vi måtte drepe han to ganger, da de meste squishy ble drept første gangen.

 

Forresten på lvl 200 fikk jeg endelig på nytt sverd på Enno. QL 250 Kyr type 112. Hadde ikke vært problem å få på et høyere QL, men var utålmodig, og hadde dette i banken. QL 260+ hadde vært enkelt å få på, men det var ingen til salgs mellom QL 255 og 285.... Har også valgt å sette på Chosen hjelm i stedet for Moo. Det føltes bra.

Lenke til kommentar

Her er et godt tips i forhold til Adonis questen om du har en høylevel til å hjelpe.

 

Så lenge du er i samme sone som mobben som må drepes så får du quest update når den dør som følge av at teamet ditt gjør mest skade.

 

Med andre ord, lavere levels trenger ikke og utsette seg selv for fare når det skal drepes unredeemed/redeemed mobs, amok baraton, undervanns blobber, spirit hunter, dryad eller tower keeper. Fungerer veldig godt om du har noen som er i stand til å soloe disse.

 

Hovedfordelen bortsett fra at det er tryggere for lav levels er at en 220 kommer seg til og fra raskere, noe som igjen gjør at questen går fortere.

Lenke til kommentar

Interessant innlegg om Ado quest :)

 

Kommer ikke til å bytte ut min 280 support brain mot den der, men vi får se om jeg rasker den med meg senere. Den er vel egentlig beregnet på TL5 chars, men registrerer at flere 220 løper rundt med den, siden den gir 25 i MA, f.eks.

Rart det der :D Finn et item som gir litt MA, så ryker det gamle rett ut uansett hva, hehe

 

Jeg prøver å forme mainen litt mer allround, i stedet for et totalt ensidig DD oppsett.

 

Om du dør når mobben har 25% helse igjen, så nytter det lite at du fikk den ned dit på rekordtid!!

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...