Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på om jeg skal reaktivere kontoen min igjen, nå som AoC er utsatt og det ikke kommer noen nye mmo spill jeg venter på i de nærmeste månedene(bortsett fra tabula rasa).

 

Var nettopp innom hjemmesiden, sto noe om en server migrering?

 

 

Edit: En annen ting, er det noe snakk om en overhaling a grafikkmotoren eller noe lignende i den nærmeste fremtid? Og hvordan fungere AO på vista x64?

 

Edit2: Og hva er plan for AO fremover? er det noe nytt som kommer eller lignende?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang. all denne lag'en dere snakker om, så kan det komme seg veldig bare ved hjelp av optimatisering av drivere/innstillinger. Min 1.2ghz tbird (med 1gb sdram og gf5200 kort) drar AO imponerende godt og det er ingen problemer med å bruke denne maskinen i pande med 100+ raids.

Den maskinen med nyeste nvidiadriver og standard drivere på resten av hardware gir meg relativt dårlig utelse, nyeste er ikke nødvendigvis best :p

9349562[/snapback]

Alle instillinger på low, 20-30% view- og char distance, ingen effekter what so ever?

 

Tar innlegget ditt med en liten klype salt gitt :p

Lenke til kommentar
Alle instillinger på low, 20-30% view- og char distance, ingen effekter what so ever?

 

Med en så gammel maskin sier det seg vel egentlig selv at alt ikke stod på maks, men det var langt ifra så nedjustert som det der. En del effekter er ett must for å klare å spille, og viewdistance fungerer vel bare utendørs (og ikke inne i missions++, eller har de endelig fått fikset det?)

Lenke til kommentar

Tenkte å at det er snart på tide at eg skaffer eit våpen med FA. Veit nokon kor eg kan skaffe dette våpenet? Hørte at dette våpen var ein upgrade av eit eller annet.

 

Edit: Fant det ut.

 

Edit 2: Var nokså sliten å trøtt så eg skreiv ikkje ned kva våpen det gjaldt. Faktisk så sovna eg mest var i fullt team i mort borgs og drepte cyborgs ved midnatt å så etter 5 min eller sånt så våknet eg og var død. Var litt flaut når eg skulle si det til teamet og faktisk så var eine org kameraten i teamet også.

 

Her er våpenet som eg tenkte eg skal bruke fårhåpentligvis snart Cooperator Assault Rifle

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Her er våpenet som eg tenkte eg skal bruke fårhåpentligvis snart Cooperator Assault Rifle

9352493[/snapback]

 

En smule treigt kanskje? Må vel opp i no sinnsyke inits for å få det ned i 1-1.

 

Begynte å styre med en enforcer her for et par måneder siden, kommet meg til level 150, blir litt twinking der, skal surre litt i apf-10 før man fortsetter å levle. Greit å kunne farme symbs med en høylevel toon, ting blir så mye lettere når man slipper å betale 20-40M per symbiant :p

 

Var litt heldig med ham, fant meg en permafrost i IS, litt lave inits enda, så klarte bare såvidt å OD'e en litt høyere enf med FBR. Selv om jeg tror FBR er litt bedre på ado hecks.

 

Kadriya/Falixmonia(og en skokk andre lowbies) - RK1

Lenke til kommentar

Edit: En annen ting, er det noe snakk om en overhaling a grafikkmotoren eller noe lignende i den nærmeste fremtid? Og hvordan fungere AO på vista x64?

 

Edit2: Og hva er plan for AO fremover? er det noe nytt som kommer eller lignende?

9351760[/snapback]

 

Ao har nettopp fått nye servere, noe som medførte en del downtime og en del ekstra lagspikes i dagene som fulgte.

 

Letter From The Game Director

 

 

Planene for AO fremover er vel først og fremst å introdusere paid content, dvs du kan kjøpe spesielle points som du kan bruke på forskjellige ingame items som hoverboards, jetbikes etc. Ellers så skal det komme ny, overhalt grafikkmotor, men tviler på det skjer før AoC er ute.

 

Letter From The Game Director 2

 

Ao på vista skal fungere greit etter det jeg har hørt, en kompis av meg fikk AO i i "fast-forward" men han fant en fix på tech-forumet.

Lenke til kommentar
Ao på vista funker helt fint. :)

bare ikke trykk crl-alt-del eller få "grået" ut skjermen med en admin godkjenning.. (kresj boom bang)

9375517[/snapback]

 

Akkurat den gråut funksjonen kan du slå av selv om UAC er på.

 

En av løsningene kan være å installere ao et annet sted enn c:\Program Files\

Av en eller annen grunn trøbler vista oftere med godkjenninger av filer fra patcher om ao ligger der..  :hmm:

9375597[/snapback]

 

Eller du kan bare starte AO med administratorrettigheter :) AO fungerer faktisk bedre i Vista enn XP pga bedre caching på lesing fra disk. Mesteparten av lag/stuttering er pga AOs ekstremt rævva måte å hente teksturer på.

Lenke til kommentar

Huff for en vending denne tråden har tatt. Bare tekniske "problemer" som jeg ikke forstår noe av.

 

Sånn ellers går det jevnt og sikkert fremover. Fikk tak i Shen stick nr 2, denne gang fra Brigadier Crux i Belial Forest. For de som sliter med team, så kan denne campen absolutt være verdt et besøk, siden addsene dropper stort sett bare våpen og heller lite HUD items. Fikk bl.a en Tigress bue fra en add, like før Cruz ble tatt. Dropraten på ca 1% er ikke bra, men de kommer i hvertfall.

 

Har ellers registrert flere som løper rundt med Shen stick hele tiden, siden de ikke kan ta dem av uten å reperke dem tilbake. Det må være en lite ønskelig situasjon, da de skal, slik som jeg har forstått det, kun brukes i Pande, samt på Inf 220 hard miss, eller på større Inferno mobs.

 

Fikk laget Multi Melee implants til Left Wrist og Eye. Dermed går 2x Shen rett på uten problemer. LW er enkel å skifte, siden FoD normalt er der, og da jeg kun bruker 260 support Eye atm, så går det fint å få dette tilbake uten reperking :).

 

Kjører fortsatt litt SK for siste research, sammen med kompiser som trenger SK på alts under lvl 200. Axp må man også innom av og til, for ikke å snakke om Dustbrigade. Kommer tilbake til den i et senere innlegg. Heldigvis er jeg ferdig med Alappaa, så noe slipper man iallefall å bruke mer tid til.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Etter en del grinding begynner jeg å nærme meg et delmål på veien til 220 med Enno. For øyeblikket mangler jeg 3x220 easy Inf mission til Ding 210. På 210 kommer det til å bli en pause i levling, må oppgradere utstyret litt nå. Venter til 210 for å kunne delta på BS, trenger VP for å få tak i Wolf og Ofab hansker. I tillegg trenger jeg også 1 stk Type 18 til for å få laget QL 300 Ofab Wolf Mark6. Så er planen å sette inn et par nye symbianter før Wolf går på. Regner med at jeg vil merke litt forskjell på 250 Kyr sverd og 300 Wolf. Litt pinlig å tassse rundt med 250 sverdet enda, men det gjør jo litt nytte for seg enda.

 

Jeg må si at LE mission med fullt team og 175 puller er kjappe Axp. Gjorde det for første gang i går. Var veldig heldig og fikk 3 Type 18 og 3 Type 295. Nærmer meg også AI 21 :p

 

Også ferdig med Alappaa, nye Shoulderpads på, MoR ligger bare i inventoryen nå. Har ikke fått meg fullt sett med DB armor enda, mangler forsatt en sleeve. Men det haster jo ikke så mye. Buksene er jo som en mini-Burden. 22 på alle abilities.

Lenke til kommentar

Yay nå er det ikkje lenge til eg skal skaffe meg alle expansion packene. Får stipend på tirsdag eller onsdagen og det er par fag som eg ikkje trenger å ta siden eg har karakterer fra 2 års vgs så det blir litt igjen som eg kan bruke til å oppgrade kontoen. Så da blir det blir del litt planlegging av kva armor+våpen.

 

Tenkte litt på Second Tier Soldier Jobe, Faithful Soldier Shoulderplate og Perennium Blaster. Er ikkje akkuratt riktig ql, men er dette noko å satse på?

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Second Tier er ikke helt enkelt å få tak i. Delene som du lager oppgraderingen av, dropper nede i Penumbras catacomber. Og dit vil du ikke, før du er over lvl 200, dersom du ikke har et team med deg da.

 

Nettopp dette er grunnen til at de koster rundt 30 mill pr stk.

 

Jeg ville heller satsa på å komme meg til lvl 150, slik at en kom med i BS på den levelrangen. Da kan du farme Victory Poeng for Ofab armor. Den BS´en der, er vel den eneste som sviver regelmessig, utenom den fra lvl 210 - 220.

 

De Lutte

 

Link til Ofab i samme QL som din Second Tier

 

http://auno.org/ao/db.php?id=264450&ql=160

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Second Tier er ikke helt enkelt å få tak i. Delene som du lager oppgraderingen av, dropper nede i Penumbras catacomber. Og dit vil du ikke, før du er over lvl 200, dersom du ikke har et team med deg da. 

 

Nettopp dette er grunnen til at de koster rundt 30 mill pr stk. 

 

Jeg ville heller satsa på å komme meg til lvl 150, slik at en kom med i BS på den levelrangen. Da kan du farme Victory Poeng for Ofab armor.  Den BS´en der, er vel den eneste som sviver regelmessig, utenom den fra lvl 210 - 220.

 

De Lutte

 

Link til Ofab i samme QL som din Second Tier

 

http://auno.org/ao/db.php?id=264450&ql=160

9385042[/snapback]

 

 

Du må heller ikke glemme at du først må skaffe jobe armor (15m + insigs) og så oppgradere til first tier (mye camping) før du kan begynne å tenke på second tier.

 

Jeg ville spart mine VPs til jeg kunne bruke ql 300 OFAB og heller funnet noe annen armor som vil funke, om du har ett bra guild så kan du jo campe Omni AF eller hva nå enn clan versjonen heter. Helt grei soldier armor frem til 200+

 

Eventuellt kan du jo skaffe den nye ranged armoren Muyis? som kom med siste patch.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

I går gjorde vi Anansi quest for en NT i orgen, det var igjen mye løping frem og tilbake. Og selvfølgelig venting på respawn av forskjellige mob'er. I de forskjellige step av questen skal 5 stk av en spesifikk mob drepes..... og om alle er oppe er det bare 4 av de. Ofte er det først 5 av en type, deretter 5 av en annen type og til slutt en boss. Er man litt uforsiktig kommer fort 4 av de du ikke skal drepe enda + bossen mens du venter på den siste. Det er en fordel å ha med seg en 220 doc da :) Teamet bestod av 220 sold, 220 NT, 220 doc, 212 Crat og 209 Enf (Enno). Vi gjorde ikke hele questen men stoppet når NT'en hadde fått sin nano. Selvom det ikke er så mye å få for en Enf i den questen, så var det bra med SK og credits i reward.

Lenke til kommentar

Ja, den Omni armoren som dropper fra Supplymaster Smug er sikkert ikke dum for en Soldier.

Jeg soloer Smug enkelt, sammen med en 201 Doc. Går helt fint det, men han har såpass mye helse at det går nok minst et kvarter hver gang før han omsider deiser i bakken. :)

 

Men det jeg egentlig skulle skrive om, var mitt møte med Dustbrigade.

Det første besøket ble noe av det verste jeg har opplevd i AO. Fant team, kom meg inn og ble forklart hva vi skulle gjøre. Først løpe fra Gul - blå - grønn - rød base for protection nano. Greit nok det, men hadde ikke fått med meg at man var avhengig av GFS buff for RS.

 

Så jeg løp i vei, men manglet litt run speed på å nå frem til neste base før lyset slukket. Hver gang. Faktisk hver j..... gang :( Da Mikkelsen hadde mistet over halve helsen, så drev jeg fortsatt på med å løpe frem og tilbake mellom de hersens basene, mens teamet ellers drev og kitet han over hele rommet.

Da Mikkelsen etterhvert fikk panikk og fyrte av en DoT, (som den nanoen skal beskytte mot), så ble jeg ganske så snart plassert i garden.

 

Forbannet hele Dustebrigaden nord og ned, og svor på at jeg aldri skulle sette min fot der igjen. Lootrights kan da kjøpes, om man tar seg tid til å farme opp creds i City raids.

Men dagen etterpå, så fant jeg ut at man fikk prøve engang til med GFS. Og da gikk det bedre. Med 2700 i runspeed, så ble det en walk in the park. Har ikke noe fasitsvar, men virker som en må opp i 2300 - 2400 i Runspeed.

 

Det som derimot ikke ble noen walk in the park, var å få tatt livet av Mikkelsen. Dette teamet var ikke av samme kvalitet som det første og folk løp stort sett rundt i vill panikk. Etter 5-6 min, så var det ikke mer team igjen. Prøvde på nytt med et annet team, noe som gav nøyaktig samme resultat.

 

Logget av, og var i det minste fornøyd med at jeg hadde klart løpingen mellom basene. Neste dag var det på an igjen, med forskjellige team.

For å gjøre en lang historie kort, så levde Mikkelsen i beste velgående etter at jeg hadde prøvd meg på ham 10 ganger. Det positive var at jeg lærte meg kjapt raskeste veien tilbake i blinde :)

 

""Fra Pande - til Inf Sanc garden - bruk Sorrow outpost statue - hopp ned i Sorrow by og løp bort til fossen og oppover ved siden av denne. Fortsett rett vest over i noen sekunder og hopp utfor kanten ! Da lander du like ved Dustebrigade campen ""

 

Men nå gav jeg meg ikke og fortsatte neste dag. Og da traff jeg et team som visste hva de holdt på med. Han gikk rett ned i løpet av 5-6 min hver gang, så vi tok ham 6 ganger på to timer. Var heldig med rollingen, så jeg fikk begge chestene, pants, gloves og boots :D

Mikkelsen er raus med droppen og da et par av de andre kun jaktet slevees, så fikk jeg en av gangene loote 2 items. :)

Som Opifex, så ser jeg ikke helt poenget med sleeves som gir 20 i Agility og Sence. Gav selv avkall på NCU batt, da jeg kom over et billig sett og kjøpte disse da.

 

Spesielt de pantsene er konge. 22 i alle abilities bidrar til at man slipper å kaste vekk timesvis med raids for en Burden. Den globale researchen vil nok gjøre sitt til at man trenger nesten ingen items fra Pande lenger. Må i såfall være TNH belts.

 

Er dermed ferdig med Mikkelsen inntil videre. Blir nok litt axp fremover, samt litt research.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...