Gå til innhold

Flere her som har spillt ALT for mye WOW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unner dem det ikke, hadde en level 33 Gnome Mage på Silvermoon, gikk lei det at jeg ikke kunne slakte i Contested så nå spiller jeg som Undead (Morro med horde, de er av en eller annen grunn mer.. koslige å spillle sammen med), og stortrives i The Barrens med Alliance som prøver febrilsk på å raide konstant. Level 19 Priest på Zenedar, nicket er Sheel. om noen andre kanskje spiller på Zenedar (Temmelig ny server forresten, ble vel startet opp om Fredagen eller noe.),.

Lenke til kommentar
... så nå spiller jeg som Undead (Morro med horde, de er av en eller annen grunn mer.. koslige å spillle sammen med) ...

Det kan jeg faktisk tenke meg. Hadde i utgangspunktet tenkt å spille som Horde, men det ble Alliance siden jeg har kompiser som heller ville det.

 

Lagde en Horde char bare for å se litt rundt i Barrens, plutselig kommer det en fyr og bare GIR meg 27s sånn helt uten videre :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde i utgangspunktet tenk å spille Alliance. Jeg fortetrekker verdener som er lyse og fine og med varme farger. Regna med at Horde verdenene skulle være rimelig kaotiske og kalde. Gjett om jeg ble positivt overraska da jeg starta med min Tauren Shammy! Hadde ikke lest noe særlig om spillet eller spilt beta'en før jeg gjorde dette! Gikk bare rundt og kosa meg de første timene. Synes også det er sinnsykt kuult at det er realtime i spillet. Samme lys ut vinduet som det er i spillet mao.

 

Starta en vente-på-at-køen-blir-mindre karater på en annen server i går. Har egentlig tenkt på å spille en større healer denne gangen, ble derfor en Dwarven priest, ganske morsomt å spille, og ikke noe problem og bli med på instances i fremtiden!

Lenke til kommentar

Wrain på Ravencrest ble level 60 i forgårs var det vel. Han har vært høyest på Horde-sida hele veien. I guildet SUN forøvrig. Vi har i vårt guild en god del 37+ og noen 40+. Var stor ståhei da førstemann ble level 40 og fikk mount ja=)

 

Blir morsommere på AH nå som flere folk blir highlevel.

Er forøvrig moro at vi i guildet er kun lokale + arthoz :)

Lenke til kommentar

Spille for mye? Ja altfor mye! Over 6 dager allerede. Har vært borte fra jobben med ødelagt bein, og mat kan bestilles. Er likevel ikke høyere en lvl 28 med min Orc Rogue. (Mortheus på Silvermoon btw)

Har kost meg mye med å øke skill I engineering. (210, yaaay) :p

 

Ps: Er det for mye, dersom man har det veldig gøy hele tiden?

Lenke til kommentar

Selv har jeg også brukt mye tid på WoW. Og det utenom full jobb, kone og en to-åring. Har ikke sjekket hvor mye tid, men har spilt hver eneste kveld etter at min sønn har lagt seg. kjøpte spillet for 10-12 dager siden. Men er ikke mer enn lvl 21 da. Jeg tar meg svært god tid med alt mulig i spillet. Nekter å gå opp i lvl fort. Er livredd for å bli lei spillet. Når jeg er lvl 60 så er jeg nesten helt sikkert lei spillet og det er dette jeg prøver å unngå!

 

Jeg kan jo håpe at jeg aldri blir lei da...men det har bare hendt med Battlefield spillene, som jeg har spilt siden dem kom ut og til nå (2-5 timer hver dag stort sett)...før jeg kjøpte WoW. Men jeg har mine tvil, da BF har noe helt spes over seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...