Gå til innhold

Flere her som har spillt ALT for mye WOW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan sjekker man hvem som er høyest lvl og sånn på servere da?

 

Jeg er bare lvl 14, begynte den charen før helgen.. spilte nesten ikke lørdag eller søndag.. Syns det går greit jeg.. Tusler no fremover.. er ingen hardcore gamer, og kommer aldri til å bli det heller.. men har lovet at jeg ikke skal gi meg før jeg er lvl 30 for en gangs skyld..:D

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
37 human priest, på Skullcrusher....der horden eier atm...det må gjøres noe med!

horde på skullcrusher er bare en gjeng feige idioter. de angriper ALDRI alene og hvis de gjør det er de mye høyere lvl enn deg...

 

 

mange +40 horde virker det som da... ikke det at det gjør noe.. stopper på 60 og da er horde eid...

Lenke til kommentar
37 human priest, på Skullcrusher....der horden eier atm...det må gjøres noe med!

horde på skullcrusher er bare en gjeng feige idioter. de angriper ALDRI alene og hvis de gjør det er de mye høyere lvl enn deg...

 

 

mange +40 horde virker det som da... ikke det at det gjør noe.. stopper på 60 og da er horde eid...

På Burning Blade er det motsatt. Alliance som er alene tar /beg og /wave dersom de er alene. Dersom de er flere venter dem til vi attacker mob's før de angriper

Lenke til kommentar
Enig! Klarer ikke holde tritt med kammeratene mine =) De er rundt level 30 nå, men nå er jeg i full jobb og pleier å feste en del.

 

Selv er jeg 22 =)

Stemmer det :) Har du jobb, skole og kjæreste sliter du med å nå level 40 på stund :)

 

Er du singel, arbeidsledig og går ikke på skole.. LOL.... Level 60 no time.... Men da er prioriteringen litt feil hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...