Gå til innhold

Flere her som har spillt ALT for mye WOW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med så stort og fint guild som dere har burde ikke det være noe problem. Vi har flere 30+ som ikke har problemer, og da går flere solo. Det begynner å pepres løs på utpostene våres i Contested Areas nå, men det går så bra så =)

Hehe sant det!

Men etter jeg oppdaga at det er noe som heter Arathi Highlands og Hillsbrad, så ble saken helt annerledes. Grinde litt der til Stranglethorn blir litt enklere ;)

Lenke til kommentar
Edit. Wrain ja, han hadde visstnok epic mount i FB også. Gal mann. En god del folk på 57+ i alliance også. Høyeste i mitt guild er 58.

Riktig, riktig. Så den hvite raptoren hans i FB. :)

 

Jeg tror at Ravencrest er en av de mest "høylevelbefolkede" serverene i hele EU.

Var vel ca 7-8 stk som jeg så i går som var level 60 på alliance.

Lenke til kommentar
Spille for mye? Ja altfor mye! Over 6 dager allerede. Har vært borte fra jobben med ødelagt bein, og mat kan bestilles. Er likevel ikke høyere en lvl 28 med min Orc Rogue. (Mortheus på Silvermoon btw)

Har kost meg mye med å øke skill I engineering. (210, yaaay) :p

 

Ps: Er det for mye, dersom man har det veldig gøy hele tiden?

Haha, jeg traff på deg i dag morges! Du tuslet rundt i Elwynn og ganket NPC'er! Måtte jo ha en hel gjeng for å finne deg =p

Fikk nesten dårlig sammvittighet når jeg slo siste spikeren i kista di rett sør for Lumber Camp'en ;)

 

(Nick: Silverania btw)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...