Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Hmm. Lurer litt på statsa på min Paladin tanking alt nå.

 

Har 35.5k HP med BoS, 545 elns defense, 26.57% dodge, 20% parry. Kan jeg begynne å tanke ToC 25 med dette? Har healet og DPSa det før, men er rimelig ny til tanking egentlig. Har 42k HP i raids og skjønner ikke helt hvordan dette ikke kan være nok, men ble fortalt at det visstnok ikke var det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så synd at folk har så fokus på hp. Jeg har 38k selfbuffed på pallen min, men sliter med å få grupper til ulduar 10man og sånn fordi jeg har for "dårlig gear" (nesten bare Ilvl 232)

 

Jeg har 106% samenlagt avoiudence med holy shield og sånn da, så tar jo nesten ikke skade, men det syns ikke på hp baren...

 

Man må jo bare bruke stamina gems og stamina trinkets, hvis ikke får man ikke lov å være med i grupper... Litt teit

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Prot palas: Bli Def caped gjør ingenting om du går over 540 merket, men finnes bedre stats.

 

Avoidance: her hjelper defence inn, men dodge er en klart bedre stats, block er for migitation(dvs. redusere skaden), parry er for DKs.

 

Stamina: Flott å ha, men hjelper lite når du ikke har avoidance. Forskjell på effektiv HP og HP du ser.

 

Så det jeg gjør på mine tanker er å få 540 def, tilnærmet 104,5% avoidance(+20 avoid for ICC) og stacke stamina på steder der du ikke kan gemme/enchante avoidance eller når du er fornøyd med avoiden

Lenke til kommentar
Nå vil jeg ikke kalle deg ilvl232 geared med noen 232 items, heller ilvl200 geared tank.

 

Vel, kan ikke si du har noe bra gear, nå som det er så lett å få gear.

Yepp, mange bruker gearscore, og du vil mest sannyligvis få lav gearscore der, det gjør vel at du ikke får groups.

 

Ser det ikke er oppdatert på armory. Har 232 head+chest og shoulders også pluss libramen du kjøper for marks Så har jo 8 232 og 1 245 items. og noen 213+226 items. Så burde jo kunne tanke 10man ulduar omrtent i blinde =)

Lenke til kommentar

Joda, har hatt litt slappe officers nå i adventstiden though. Kjører vanligvis mix av alts og mains i 25-mans - så det er større sjangse for å geare opp main, siden alts har lavere prio på loot. Tar litt på å organisere to raids though, så skjønner godt at det ikke har skjedd siden 3.3. Tipper det tar seg opp over nyåret. :)

Lenke til kommentar

Er det noe feil med scalingen til Hand of Reckoning? Er level 25 nå og helst siden jeg fikk den på level 16(?) så har den gjort 20-40% dmg på mobsene jeg dreper rundt omkring, greit nok at den scaler 50% (?) men at en _taunt_ som koster 3% BM, 8sec CD og er off gcd skal utgjøre 20-40% av dmgen min må jo være feil ;<

Lenke til kommentar

Nå tror jeg trenger litt hjelp.

 

Som retri paladin, hvor mye Hit Rating trenger jeg? Har 272 nå. Link til WoW-armory

 

Kjøpte Head for 75 Emblems. Vet ikke om den er helt riktig. Jeg gikk etter denne gear-ønskeliste-sida.

 

Har akkurat 75, tenkte å kjøpe Waist, men da falt jeg helt av hengslene.

 

Er jeg i det hele tatt på riktig spor? Imba sier at jeg har nok HR og villle helst ha sett at jeg senka den med 18 poeng. Så da må jeg se etter andre stats? Mye av utstyret mitt er ikke gemma, noe som gjør det hele enda mer komplisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...