Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for tips! Jeg har i alle fall en hit rating på netto 53, så ligger litt unna raid tanking på en stund ennå! :p

 

Har ubuffet 23k hp nå (hjelp..), så tenkte å starte på noen normal 5-manns før jeg begynner på hc. Uansett greit å få det litt i fingra først også.

 

Angående å få det i fingra. Hva slags rotasjoner burde jeg bruke? Hvilke spells og sånt burde jeg starte med? Regner selvsagt at det blir variasjoner utifra situasjoner, men greit å ha et utganspunkt.

Lenke til kommentar

Gear messig er det lett:

 

Start: Litt fabrikert (titansteel ting), ToC normal

Etter litt tid går man bare over til ren heroic farming. Med emblems of triumph får man mer eller mindre det meste. Etter at man har litt gear går man over til Icecrown instansene og kjører dem. Fikk 3 tanking items gjennom mitt første run gjennom Forge of Souls, Pit of Saron og Halls of Reflection heroic.

Lenke til kommentar
Vil derfor si at det er viktigere å komme seg til physical hit cap, expertiese cap og deretter kjøre på strength fremfor å kyle på med hit rating bare for at 2 spells og skal hitte 100%.

 

Det er strengt tatt ikke det jeg sa heller, om du faktisk leser posten min. Utsagnet ditt om at hit ikke har noen verdi for retri paladins er 8% er feil, fordi vi bruker 2 spells som er påvirket av spell hit. Det er bortkastet å geare/gemme for det, ja, men det er ikke hit rating i dass (bare så godt som).

Lenke til kommentar
Du skal kunne gå Naxx10 med Blått gear fra heroics.

Godt mulig det. Det største problemet er å finne en pug-gruppe til naxx10, siden guilden min er liten.

 

Det nye LFG-systemet er knall, og Raid-Browseren fikk også sin overhaling, bare at det går bare på serveren, og der er det jo ingen? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...