Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Nå har jeg har jeg vært Fury warrior lenge. Har [Honed Cobalt Cleaver]x2 i titan grip. Men jeg føler at det liksom ikke går så fort. Men jeg tenkte om noen hadde gidded å lage et fint lvling specc? ^^

 

Takk for svar og specc ^^

 

Ps: hvis noen skal se på specc osv gå på armory og søk på Ðuky

Endret av Emil-hr
Lenke til kommentar

hvor mye over 60 er du? hva slags rotasjon bruker du?

 

lvl60 TG

talentspecc

 

Du kan specce ut av Blood crazed på 80, det er mere en pvp ability, men decent når du levler(sammen med BT)

Booming voice sammen med glyph of battle(minor) gir deg 4min og 30s battleshout, det er ganske behagelig.

Mere enn 2 poeng i unbridled wrath er bortkastet, jeg ser mange på 80 med 0 poeng der tilogmed.

ikke la deg lure av imp cleave, den gir ikke 40/80/120% mere dmg på cleave, men 40/80/120% mere på bonus dmg. Så den er crap

 

Abilites å bruke er WW>BT(>instant slam)>HS (ja du bruker WW på singeltarget også)

 

Fikk error på armory, men så at du var 75.

Da kommer du ned til deep wounds

lvl75 TG mDW

talentspecc

 

Vil og anbefale deg å lage en charge macro. Du spammer bare den når du løper mot mobben. Første trykket endrer til battle stance, andre trykket charger og tredje trykket endrer tilbake til zerker stance. Om du er i combat så bruker den intercept istede.

 

#showtooltip [combat] Intercept; Charge

/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance

/stopcasting

/startattack

Endret av eXa
Lenke til kommentar

God kveld :)

 

Er en PvE specca warrior som ønsker å forbedre DPS'en sin.. Ligger som vanlig på rundt 2k i raids og føler jeg må opp og fram.

 

Gått naxx og EoE uten probs, men DPS'en må stige en del.. Er fremdeles ikke hitcappet og jobber med dette, men det jeg ønsker fra dere er ett enda bedre specc og en rotasjon.. Sliter nok som det er med rotasjonen og ønsker at dere hjelper meg med dette :)

Endret av Parazet
Lenke til kommentar

Du har lite expertise. Du kan begynne med å respecce slik at du får 2\2 weapon mastery. 5/5 unbridled wrath er og bare bortkastet poeng. 2 poeng maks i det talentet. Resten er forsåvidt greit.... vel imp cleave er bortkastet poeng siden det ikke er 120% dmg på cleave, men 120% på bonus dmgen på cleave...

 

Du har igrunn nok hit, som fury så er 8% hva du minimum burde ha, da treffer alle abilities, mere hit gir deg bare litt mere treff på hvite hits. men andre stats gir deg mere dmg.

 

Stamina gems er fy fy som fury, AP gems er heller ikke optimalt. put i strength gems. er socketbonus stamina så drit i den å bruk en strength gem eller expertise gem inntill du er expertise capped. Du burde og få laged deg spiked titansteel helm, den har meta og er ellers veldig god.

 

som abilites er det vel hovedsaklig: WW>BT(>instant slam) og så heroic strike om du har over 60rage.

 

Edit: Du er og exalted med ebon blade, så da kan du kjøpe ut head enchant. Og så burde du bli honored med sons of hodir for shoulder enchant

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Talentbuild

 

Tier 2 i arms er litt optional. Jeg bruker en charge macro som jeg spammer mens jeg løper mot mobben. Den skifter til battlestance, charger og tilbake til zerker stance. Men Iron will eller mer poeng i parry funker og.

 

Mens hit fjerner miss, så fjerner expertise dodge og parry. Parry skal du ikke bry deg om i raids for det skal du jo igrunn ikke få, men å bli dodge expertise capped er ett mål du burde ha. Derfor er weapon mastery talentet veldig bra for det er 2% mindre dodge der. Så da trenger du bare 131 expertise elns for å nå -6.5% dodge.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor langt over 60 du er, men dette er et helt greit startsted for et bra protbuild. Her kan du enten fylle inn resten av prot talentene (Anticipation, Shield Spec og evt Improved Spell Reflect/Vigilance) eller du kan gå ned i Arms for Impale. Skal du ha Deep Wounds også må du droppe tre talents, de fleste tar disse ut av Cruelty i fury.

 

Hvis du har tenkt å tanke i 80 ville jeg satset på å fylle inn protection en del og ikke gå alt for langt ned i arms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...