Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fury er ikke wbe rogues.

 

ikke snakk om og bruke leather som vanlig engang, der er så teit.

 

plate har jo også mye mer armor enn leather,

og du får AP av armor value også.

 

 

 

men sure, for all del bruk leather om dere føler for det.

 

jeg har bare plate, og har nesten 37% crit. det sier en del.

 

Upgrades er upgrades. Ser ikke hvorfor jeg skal la leather bli disenchanta fordi "leather er teit" når det er en soleklar upgrade for meg

Lenke til kommentar
Leather er teit?

i pve går man for hva som gir deg best damage/dps, driter da glatt i om det er leather, mail eller plate.

hadde tatt cloth om det hadde vært best ;)

 

 

Ja PLZ, gå for mail gear med AP CRIT og Intellect.

 

eller for den delen gå for Leather som bare gir minimum AP og CRIT.

 

 

sure, vær en nuwb.

Lenke til kommentar

er det noe vits i "haste" til en fury warrior? jeg har litt mye crit nå, har nok av hit, og expertise..

 

Men er haste noe å satse på da? altså bytte ut noe av crit gearet med potensielt mer haste gear? Eller skal jeg bare prøve å enchante / sockete med mer strength, å ikke bry meg om det? Jeg er ca på 1900 dps nå, med

1. cleave

2. whirlwind,

3. bloodfury

4. evt. victory rush ....i min rotation

(og innimellom her kjører jeg recklessness, death wish når cd er klare.)

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Så lenge et leather item er bedre, så er det helt greit. Leather er ikke optimalt, men det er greit å bruke når man gearer seg selv opp. Fra heroics og rep.

 

Og det å indirekte si at de er dumme som bruker leather duger nok heller ikke som argument. Og det er fortsatt lov å holde en hyggelig tone her. Trenger ikke kalle folk "nuwb" fordi du er uenig. ;)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Leather er teit?

i pve går man for hva som gir deg best damage/dps, driter da glatt i om det er leather, mail eller plate.

hadde tatt cloth om det hadde vært best ;)

 

 

Ja PLZ, gå for mail gear med AP CRIT og Intellect.

 

eller for den delen gå for Leather som bare gir minimum AP og CRIT.

 

 

sure, vær en nuwb.

 

Det er jo du som oppfører deg idiotisk nå.

 

Best-in-slot bruker man regardless om det er Leather, Paper eller Plate.

Lenke til kommentar

Har da absolutt ingen ting å si om det er "til å begynne med" eller om det er når man har drevet på en stund. Er et letheritem bedre enn det plateitemet du har på deg allerede, så er det bedre. Samme hvilket "stadie" du er i wow.

 

"Hai, I R new warriah and I cn only use pltae bicus its wat warriars use"

Lenke til kommentar

topp dps som fury warr om dagen er vel hvem som klarer å rng'e mest og facerolle best ;)

 

Likte argumentet ditt mot leather, sjekk leathergloves fra maly25, finn meg noen bedre i plate er du snill :)

husk å legg til ekstra AP fra AtT og kings etc. :)

 

edit: Litt spent her, mye dps gjør du som "top" dps?

Nevn fightene også er du snill.

 

edit2:

Ser du nevner mail med intellect, forskjell på å være retard og det å kunne sammenligne items og se hva som er best av to items, andreklasse matte er nok for å regne ut AtT og kings konverteringen av AP/STR...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hva du mener med rng'e eller facerolle :p.

 

men må si att du har rett med de glovsa. *føler seg dum*

 

3,7 selfbuffed. 4,7 og over med raidbuffs.

 

og da mener jeg ikke på bosser som thaddius etc.

 

 

 

om du vill ha pics også så får det vente :p,

dersom jeg er guildless atm.

Lenke til kommentar
er det noe vits i "haste" til en fury warrior? jeg har litt mye crit nå, har nok av hit, og expertise..

 

Men er haste noe å satse på da? altså bytte ut noe av crit gearet med potensielt mer haste gear? Eller skal jeg bare prøve å enchante / sockete med mer strength, å ikke bry meg om det? Jeg er ca på 1900 dps nå, med

1. cleave

2. whirlwind,

3. bloodfury

4. evt. victory rush ....i min rotation

(og innimellom her kjører jeg recklessness, death wish når cd er klare.)

 

Vet ikke helt om du tenker på trash eller bossfights nå. Vanlig Fury prioritation er vel Bloodthirst - Whirlwind - Slam (når proc) - Heroic Strike som rage dump (brukes når en har 50-60 rage eller mer, eller om en vet en vil ha nokk rage til å gjøre Whirlwind og Bloodthirst).

Holder meg som regel unda å bruke Cleave, speccer i alle fall ikke Cleave. Med 3.1 mister fury ca 2% expertise, men siden jeg ikke har en armory link framfor meg kan jeg ikke si om du vil trenge mer expertise. Fleste warriros stacker vel mer AP framfor Haste.

I et budsjet er Strengt verdt mer en Haste så er vel bare å bruke sockets til strength og enchants til AP eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...