Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du bort fra HAT så har rogues vært rimelig lave faktisk. Mages, locks, spriest,dk ligger alle midt i der, enh shammie og. Ele shammie har for lite dps. boomkin er jeg usikker på tho. retri pala når ikke helt opp til toppen. Hunters ligger høyt og fury warrs ligger veldig høyt.

 

Spriest har ikke hvert spesielt lav, man trenger bare skill for å spille klassen.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Fordi wowmeter er avhengig av at noen faktisk laster opp sin combatlog(gjerne fra flere spillere i samme raidet) til wowmeter. Og det er det mange som ikke gjør, særlig ettersom mange bruker wws istede.

 

Glem ikke at dette er ptr, 10% er nødvendigvis ikke det som havner på live, kansje det bare er 5% f.eks.

Lenke til kommentar

Har nylig startet en warrior, og er lvl 35 nå.

 

Lurer litt på hvilke talent builds som er best for levling, atm så er jeg 21 arms, 5 fury, tenker å respecce sånn at jeg får MS når jeg blir lvl 40, slik at jeg kan kose meg litt med whirlwind øksa mi, eller burde jeg gå fury for leveling?

 

På forhånd, takk

Lenke til kommentar

Vært det samme problemet med titans grip siden day 1 i wotlk beta.

 

De mener at de ikke kan gi 1 talent så mye effekt på dpsen, så derfor "føler" de at de må nerfe det, bare siden 1 talent point ikke kan gi 10% dps boost (dem sin egen forklaring)

 

Faktumet er at de må buffe fury dps om de skal nerfe TG.

 

Men for min del, gi tilbake -15% hit på titans grip og gi meg:

 

HEROIC LEAP tilbake :<

 

Var ekstremt morsomt de 2mnd på beta jeg lekte meg med Heroic Leap.

 

Savner det altfor mye :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...