Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke helt hva du mener med rng'e eller facerolle :p.

 

men må si att du har rett med de glovsa. *føler seg dum*

 

3,7 selfbuffed. 4,7 og over med raidbuffs.

 

og da mener jeg ikke på bosser som thaddius etc.

 

 

 

om du vill ha pics også så får det vente :p,

dersom jeg er guildless atm.

Hvilke bosser snakker vi da om, nevn gjerne en spesifikk boss. Trenger ikke pics, tror du ikke flyr her med løgn heller ;)

Lenke til kommentar

Driver nå og tester litt pvp som arms etter og vært prot siden tidenes morgen stort sett.

Det jeg trenger er litt nye vinklinger fra folk som har gjort en del pvp som warrior pref med arms spec.

 

F.eks vs rogue, disc priest, retri / holy pala og dk, er det noen som har noen smarte triks for og faktisk klare og yte en hvis motstand / drepe disse? Evt andre klasser hvis dere har noen erfaringer, så mottas dette med stor takk.

 

Pr nå så så er det under 20% sjangs for at jeg skal klare en av disse klassene 1 vs 1 i random BG. Føler selv at jeg har rimelig kontroll på warrior skills og fordeler / bakdeler jeg måtte ha mot stort sett alle klasser.

 

Ta for eksempel en fight vs en rogue, når burde man trinkete ut av en stun, eller vente på blind før man bruker trinket. I en fight der begge starter med 100% hp så suger jeg stort sett dmg fra Cheap shot og bruker trinket når roguen Kidney shotter meg. Hvis jeg ikke har en dmg poison på meg eller bleed effekt så fearer jeg og bandager. Suser på på roguen og hamstringer, rend og evt thunder clap + shout for og så ned dmg'en hannes så mye som mulig. Popper retaliation og denger med heroic strike, overpower, mortal strike evt andre abilitys, prøver og disarme hvis mulig. Stort sett så blir man blindet, roguen vanisher får ny omgang med cheap shot, kidney shot og blir disarmet og må bare pent stå og se på at man blir moset grundig. Hva gjør jeg feil evt kan gjøre annerledes?

 

Håper noen kan peke meg i riktig retning.

 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar

Så fremst man har det priviligiet at man vet at roguen kommer så er jo det en mulighet.

Hvis man timer riktig kan man jo suge mye av bursten ved og poppe shield wall.

Har jo relativt bra prot gear men jeg tenker slik at det ikke burde være nødvendig for meg og skifte gear for og overleve en fight vs en melee klasse.

 

Men hvis man feks står og chiller i AB ved et flag og aner fred og ingen fare før plutselig man ser den morroklumpen stunner deg og storkoser seg mens HP'en din raser nedover med et faretruende tempo så for min del er d og equipe et shield et par hakk nede på prioriteringslita når man først kommer ut av stun. Jeg tenker at jeg vil få han bort fra meg ved og bruke fear slik at jeg kan få hvertfall et snev av hp tilbake med og bandage evt healthstone for så og mose two handern i skallen på han.

 

Men derfor jeg spør disse spørsmålene slik at folk som har skills i pvp kan gi meg / oss som bare har surret rundt i wotlk hc og raids noen tips :)

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hva du mener med rng'e eller facerolle :p.

 

men må si att du har rett med de glovsa. *føler seg dum*

 

3,7 selfbuffed. 4,7 og over med raidbuffs.

 

og da mener jeg ikke på bosser som thaddius etc.

 

 

 

om du vill ha pics også så får det vente :p,

dersom jeg er guildless atm.

Hvilke bosser snakker vi da om, nevn gjerne en spesifikk boss. Trenger ikke pics, tror du ikke flyr her med løgn heller ;)

 

 

beste dpsen er nokk på patch, det vill si om jeg er i en guild der man spamm healer 2 tanks sånn att melee ikke trenger og gå opp inn i slimet konstant.

 

om du vill ha pics også så får det vente :p,

dersom jeg er guildless atm.

 

Lurer på hvorfor *facepalm*

 

det faktum at du ikke vet at patchwerk vanligvis blir brukt som dps eksempel sier vel sitt.... OMG Critta 10000 på en boar uttafor Ogrimmar idag!!! zomfg!

 

 

For att guilden ble oppløst. Vi hadde 50% seriøse spillere, og så hadde vi 50% slackers.

 

till og begynne med så slutta 2 brae spillere for att de ikke tålte kritikk når vi ville att de skulle bruke flasks :p.

 

så leava flere for att det var "dårlig stemning" :p

 

unskyld mine stavefeil.

Lenke til kommentar
beste dpsen er nokk på patch, det vill si om jeg er i en guild der man spamm healer 2 tanks sånn att melee ikke trenger og gå opp inn i slimet konstant.

Heals på tanks har ingenting å si så lenge de ikke dør, heroic strikes går på de med mest threat.

Lenke til kommentar

Om melee går i slimet har man ikke forstått konseptet med fighten.

 

There's a huge misconception about Hateful Strike that it hits anyone with the highest HP within melee range resulting in raid leaders asking their melee to dip into the slime near the boss. This is simply not true. Patchwerk will only do Hateful Strikes on the person with the highest HP that is in melee range and either 2nd or 3rd on the threat list.
Lenke til kommentar
Stemmer det. men man står da ikke foran en boss heller.

 

en del bosser som dodger og parryer bakifra også, men det funker som smør alikavell.

 

sorry meg altså men kan du absolutt ingenting? ALLE mobs kan dodge og parrye bakfra, har du funnet en armory profil du likte og bare linka til den? utorlig vanskelig for og tro at en med tier 7,5 ikke vet dette....

Lenke til kommentar
Stemmer det. men man står da ikke foran en boss heller.

 

en del bosser som dodger og parryer bakifra også, men det funker som smør alikavell.

 

sorry meg altså men kan du absolutt ingenting? ALLE mobs kan dodge og parrye bakfra, har du funnet en armory profil du likte og bare linka til den? utorlig vanskelig for og tro at en med tier 7,5 ikke vet dette....

Kan mobs parrye bakfra? Nytt for meg.

Lenke til kommentar
sorry meg altså men kan du absolutt ingenting? ALLE mobs kan dodge og parrye bakfra, har du funnet en armory profil du likte og bare linka til den? utorlig vanskelig for og tro at en med tier 7,5 ikke vet dette....

 

Alle har vel tier 7,5 i dag...

Lenke til kommentar

Fordi det vil gi en god del lavere DPS om mobs dodger/parryer angrepene dine. Jeg vet ikke nøyaktig hvor høy sjangse en mob har på dodge/parry, men expertise er uansett bra for DPS og rage generation.

 

Edit: Viste heller ikke mobs kunne ungå angrepene om en angrep bakfra.

Endret av agito
Lenke til kommentar
26 er expertise cap, og de kan dodge bakfra. Ikke parrye.

 

Live så trenger Arms Warriors 22 expertise fra gear, mens Fury warriors trenger 18. Cappen for Fury warriors er altså 18 akkurat nå. Neste patch blir denne 26, mens Arms trenger 14 expertise for å dodgecappe seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...