Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ditt første mål som PvE fury warrior burde være å softcappe Expertise og Hit.

 

Det trengs 148 expertise rating (6.5%) å unngå dodge hvis du har Weapon Mastery, alt etter det blir bortkastet da det er svært få bosser hvor parry er et problem (Thaddius er eneste jeg kommer på i farta).

Lenke til kommentar

det stemmer det, kan bare komme på thaddius jeg også så.

 

og om du går fullt ut med alle Cooldowns du har, så har du fortsatt syk dps selv om-

han parryer litt.

 

det eneste jeg trenger og få fjærna er litt hit.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Lazerbeamz

 

speccen er også veldig fin.

 

det eneste jeg lurer på nå er hva som er best etter neste patch.

 

10% reduced physical dmg med titans grip,

og 5% mindre skade gjort i berzerker.

 

det nye ser bra ut for PvP, men PvE? virker jo helt coccoBang.

Lenke til kommentar

Eneste skadebuffen du får i zerker (baseline) er 3% crit. Du får også 10% mer attackpower av talenten Improved Berserker Stance, sikkert dette du ser.

 

En annen mulighet er jo at du går fra defensive, da vil du se en ganske grei økning i skade. :)

 

Edit: Litt for treg der gitt!

Endret av Chiasm
Lenke til kommentar
Hvis man spiller en dps melee klasse og ikke skjønner at man trenger expertise ved lvl80 så er det på tide og gå i tenkeboksen.

 

Er ingen automatikk i det. Hadde jeg vært pvper ville det vært naturlig å anta at pve mobs følger samme regler som chars i pvp

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Alle vet da at det er helt forskjellig gear som trengs til pve og pvp så det kan jeg ikke skjønne.

Og du møter ikke motstandere 3 lvl høyere enn deg i pvp på lvl 80 så da burde det jo ringe en bjelle.

 

For all del, de fleste er vel klar over at det trengs forskjellig gear til pve og pvp. Poenget her er jo at mekanikken er forskjellig. I pvp kan man ikke dodge bakfra, det kan mobs i pve. Grunnen til at man trenger expertise er jo nettop for å unngå dodge. Hvis man kommer fra pvp og tror mobs ikke kan dodge bakfra (slik jeg gjorde, var ikke klar over dette før jeg startet å raide i wotlk) er dette ingen selvfølge.

Endret av Chiasm
Lenke til kommentar

Hvis man er seriøs med tanke på å gjøre god dps med en gang man begynner å gjøre heroics så har man gjort en del research om den klassen man spiller. Finnes tonnevis av informasjon hvis man gidder å lete.

Jeg blir flau på andre sine vegne uansett klasse når de gjør dårlig dps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...