Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager, men den var jo 9% før da.

nps, var noen tester på EJ som gjorde at det har blitt endra til 8%, blant annet en warrior som kjørte tre raids eller noe uten en yellow miss med 8%.

 

MartiniusV, jo.

5/5 Unbridled wrath er overkill.

Anger management er ikke nødvendig og kan brukes andre steder.

og hvor har du gjort av points til Intensify rage?

Mer oppetid på Death wish, Recklessness og Berserker rage er snasent.

Lenke til kommentar

talentet er ikke bugget og har vært sånn siden starten av TBC (om ikke før) så trodde dette var ting du visste.

 

Edit: er nevnt noen ganger opp gjennom sidene her også :)

 

Edit2: hørtes kanskje litt vel elitist ut, men de fant ut at med 2/3 points procca den cirka 90% (tatt ut av hukkomelsen) av gangene noe som gjorde de siste poengene så overflødige at det fantes ting som var bedre å satse på.

samme gjelder enda.

http://www.wowhead.com/?talent=LN0c0fhZhxb0E0ubeRVkAo

det speccet ser jeg på som det mest optimale for pve. heroic fury er tatt med da det finnes fights med nok mobility til at on demand intercept kan bety mye dps (grunnet mer oppetid) og være lifesaver i andre situasjoner.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

mnjaa, commanding presence er vel strengt tatt ikke nødvendig (men er jo fint med ekstra hp til tanks)Det er somregel minst en pala med improved might i hvert raid også

Hvis man tenker kun dps så er improved cleave bedre ( på trash ihvertfall)

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Gir meg ende over, har raidet som fury i et halvt år og hadde ikke peiling på det der :p.

Imp. execute er vel ikke noe å fnyse av heller om jeg skal tro elitistjerks.

 

daruu; om han gjør 700 dps, raider han garantert ikke 25-mann, da er sjansene for at det er en pala med imp might en del mindre vil jeg si. HVIS det skulle være mer enn en paladin i raidet, vil det ikke være noe særlig med CP nei. Hvis det bare er en, hadde jeg lett foretrukket bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...