Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp BoE epics (hatt, skjold, boots, ringer og neck), normal mode HoL for trinket, normal 80-instancer til du er revered med Wyrmrest og AC (og evt. DK-ene for sko). 20.5k hp er omtrent det jeg hadde når jeg tok min første hc (Strat), og det var ikke noe særlig stress.

 

Som healer ser jeg ikke på hp-en til en tank. Du kan jo fint snike inn 111sta-trinket + jc-trinket med sta-gems, icebane-settet og frostguard-ringen for å få hpen til å se eksepsjonell ut, men da tar du også mye mer skade.

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke...

 

Den jeg kommenterte, redigerte gjorde du senere ;)

 

Fort litt irriterende å bare få den der, da han ikke spurte om hva du trengte for å treffe med alt, men hva han trengte av hit for å komme seg med i et raid og da er det yellow hitcap som gjelder ;)

 

regner med du visste dette siden du liker å leke overlegen eller hva jeg skal kalle det med slike kommentarer.

Lenke til kommentar

Siden du spiller TG mot raid bosser, så har du 21-25% miss chance base på OFFHAND (ikke 100% på nummeret)

 

For å få 99-100% trenger du altså godt over 1000+ hit rating.

 

Dog som en fury warr nå, så er den beste DPSen om du hit capper mainhand attacks (9% mot bosser) og deretter gir ap/crit mer dps enn hit. (les elitistjerks om du vil ha 100% nummere) så 3% fra precision, da trenger du 6% fra gear som er ca 190.

Lenke til kommentar
Det stemmer ikke...

 

Den jeg kommenterte, redigerte gjorde du senere ;)

 

Fort litt irriterende å bare få den der, da han ikke spurte om hva du trengte for å treffe med alt, men hva han trengte av hit for å komme seg med i et raid og da er det yellow hitcap som gjelder ;)

 

regner med du visste dette siden du liker å leke overlegen eller hva jeg skal kalle det med slike kommentarer.

 

Altså, det er jo ikke noe feil i det jeg skriver? Skjønner ikke hvordan det blir å være overlegen, når det eneste jeg redigerte var å presisere at jeg ville ha 100%(99%) hit. Og jeg har 359 hit og misser.

Derimot svaret til PcT er mye mer utfyllende og gir et svar som stemmer overens med hva jeg vet, iforhold til andre svar ;)

Lenke til kommentar

My 2 offtopic cents: Lag heller en ny post der du presiserer enn å redigere noe som allerede er blitt besvart, slik at de som svarte ser ut som noen idioter som ikke leste spørsmålet :p

 

Og hitcappen for melee special attacks er uansett 8%, ikke 9%.

 

So, I set myself up with 8.02% hit (263 rating) tonight and afk'ed behind a target dummy for 1600 swings. Out of these, I found 0 misses, 76 dodges, 100 crits, 400 glancings, and 1024 normal hits.

 

With 8.02% hit and a 9% base miss chance, the odds of me seeing 0 misses in a sample size of 1600 is: (0.9902^1600) = 1.4344e-7, or 0.0000143%. Seems pretty obvious that the miss chance is no longer 9%.

 

http://elitistjerks.com/f31/t37856-melee_hit_cap_really_9_a/

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...