Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

26 expertise er den generelle cappen for dpsere. Da vil du unngå alle dodge når du angriper bakfra. Dette tilsvarer 214 expertise rating

 

MEN siden du er fury og helt sikkert har satt poeng i weapon mastery, slipper du unna med 18 expertise eller 148 expertise rating

 

Og ja, å være expertise cappa bør være et mål

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig den ultimate speccen for warriors å lvl'e med nå? Har tenkt på å lvl'e 70 warrioren min til 80 nå, har testa ut arms så langt, virket kjedelig, mye rage problemer å generelt litt tamt. Har tenkt på fury, se om det er mer futt.

 

Overlevelse er ikke noe spørsmål, vil bare ta mobsene raskt og effektivt.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Grinder warrior alten min nå, level 74 prot-spec, ikke noe galt med det, kan pulle enn god del flere mobs samtidig.

Survival er mye bedre kan man si, DPS messig vet jeg ikke men ble ikke noe imponert over fury warrior som hadde like lite dps som meg i normal instances.

Kan gjøre mange av group quests alene (hvem som ikke kan?) men, er fordeler som prot, spesielt om du skal til instance så har du sikkert group, som oftest, prot er ikke så dårlig som det var før, blitt ganske godkjent dps.

Lenke til kommentar

Hadde jo vært greit om du sa hvor mange emblems/stone keeper's shards du har, eller eventuelt har tenkt å bruke.

 

Men sånn generelt ville jeg kjøpt skuldrene først.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Husk at for å kunne gjøre bra dps så er første pri å bruke gear med hit, hit cap for melee er 9% mot raid bosser. Husker ikke hva hit rating skal være da men over 250 mener jeg.

Og så bør du stacke Expertise til 26 som er cap for at mobs ikke skal dodge angrepene når du står bak dem.(Ja mobs kan dodge angrep bakfra, men spillere kan det ikke).

Stå bestandig bak mobs hvis mulig da gjør du mest dps.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...