Gå til innhold

Månedens Catalyst-oppdatering


Anbefalte innlegg

Er jo heller ingen som som tvinger deg til å oppdatere hver måned ;) . Synes det er fint at ATI har faste WHQL drivere hver måned.

Helt enig. Greit nok er det ikke mange problemene som rettes opp hver gang, men hvis du først har et problem, er det jo kult at du kan laste ned drivere som fikser det. Det er mer enn man kan si om nVidia. Kunne tenkt meg litt hyppigere oppdateringer, egentlig... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo heller ingen som som tvinger deg til å oppdatere hver måned  ;) . Synes det er fint at ATI har faste WHQL drivere hver måned.

Helt enig. Greit nok er det ikke mange problemene som rettes opp hver gang, men hvis du først har et problem, er det jo kult at du kan laste ned drivere som fikser det. Det er mer enn man kan si om nVidia. Kunne tenkt meg litt hyppigere oppdateringer, egentlig... :roll:

Synes nVIDIA hviler litt på laubærene hva drivere angår. 3 måneder gamle drivere synes jeg er gammelt.

Lenke til kommentar

Har brukt driverne i noen dager og er stort sett fornøyd.

Hvis noen av dere får følgende problemer :

 

*Kan ikke sette 3d settings ved å høyreklikke på systemikonet.

*Overdrive dukker ikke opp i settings.

*Problemer med fps i noen spill.

 

Anbefaler jeg å avinstalere driverne fra kontrollpanel + fjerne x800 kortet fra systemenheter i kontrolpanelet, restarte i sikkerhetsmodus for å avinstalere med Drivcercleaner Både Cab + Ati filene. Så restarter man og innstalerer siste driver fra Ati.

Lenke til kommentar
Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd?

 

Det er litt merkelig  :dontgetit:

Dette er en tråd som diskuterer nyheten. Selv om det ofte utspiller seg til å omhandle andre ting etterhvert. Husk at det automatisk opprettes en diskusjonstråd for hver nyhet her på HW.no. :yes:

Dette er helt feil. Siden jeg selv jobbet i nettverket i sin tid vet jeg meget godt at nyheter kan opprettes uten at det lages noen forumtråd.

 

Forøvrig: blir vel bare å legge inn nye drivere nå da. Kommer litt vel ofte egentlig.

Lenke til kommentar
Nvidia har jo sovna heilt....

Eller har dei funnet den perfekte drivern?

Det er alltid bugs å luke ut og bedre ytelse å hente.

Når endelig nVidia kommer ut med en ny driver er gjerne change/fix log'en en god del lengre enn det vi ser i driverene til ATi.

Men så er det likere for brukeren å kun måtte vente 1 måned før viktige bugs fikses enn at det tar 3 måneder.

 

Hadde nvidia før og gikk og irriterte meg veldig lenge før endelig det kom en driver som fikset texture buggen jeg hadde i Unreal Torunament.

Lenke til kommentar
Dette er helt feil. Siden jeg selv jobbet i nettverket i sin tid vet jeg meget godt at nyheter kan opprettes uten at det lages noen forumtråd.

Vet dette blir veldig offtopic men... Da snakker jeg over meg. :blush: Men det er vel enda et hint til RBW... Uansett, mitt opprinnelige poeng er at dette er vanlig praksis (selv om det da ikke skjer automatisk ;) ), og er derfor ikke noe å klage på, selvom det fins en annen tråd om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...