Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel jeg synes ikke det er så ille egentlig, men du har et poeng. Selv har jeg både Cenarion bukser og Salamander scale pants, og de sistnevnte er garantert best. I tillegg er Wild Growth Skuldrene bedre enn Cenarion Spaulders.

Tier 2 hjelm + bukse skaffer du raskt hvis dere har MC/Ony på farm, og ellers så har du jo for eksempel noen epics fra ZG.

Den eneste gode setbonusen fra Cenarion er vel 2 til spellcrit som du får etter 5(?) deler.

Men hvilket blått gear er det du har som er så bra?

6848313[/snapback]

 

Du kan jo se profilen min i signaturen min, jobber med og få gloves of restoration atm..

Jævla pala som tar alt.. :( Så bruker jeg eller`s noe Zg loot og rep, bruker også cloth chesten fra baron

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
mens jeg skjekka dkpen min.....

 

Få guildet til å legge inn dkp addon.

 

Det er deilig i raid når en item dropper kommer for eks druid dkp opp i raidchat , alle druidene mra mest til minst dkp .

 

Så kan man sjekke sin egen dkp , andres dkp osv med enkle /komandoer.

Endret av War
Lenke til kommentar
mens jeg skjekka dkpen min.....

 

Få guildet til å legge inn dkp addon.

 

Det er deilig i raid når en item dropper kommer for eks druid dkp opp i raidchat , alle druidene mra mest til minst dkp .

 

Så kan man sjekke sin egen dkp , andres dkp  osv med enkle /komandoer.

6928649[/snapback]

Kan du være så snill å lære deg å bruke quotes War?

Lenke til kommentar
mens jeg skjekka dkpen min.....

 

Få guildet til å legge inn dkp addon.

 

Det er deilig i raid når en item dropper kommer for eks druid dkp opp i raidchat , alle druidene mra mest til minst dkp .

 

Så kan man sjekke sin egen dkp , andres dkp  osv med enkle /komandoer.

6928649[/snapback]

Kan du være så snill å lære deg å bruke quotes War?

6931001[/snapback]

 

 

Ok, bare synnes det blir så stor post.

Lenke til kommentar

Hei, jeg og dama skal starte opp i spillet opp 2 druids sammen. Og vi tenkte på at jeg skulle gå feral specc, så utrolig feral at jeg kan tanke og gjøre dmg, men at jeg ikke kan heale, og hu skal gå healing specc. Vi skal ha det sånn at jeg kan tanke og hu kan heale i instancer. Sånn at vi har de 2 viktigste hver gang vi går inn i en gruppe.

 

Så her lyder spørsmålet.

 

 

Noen som har noen gode builds å gå?

 

=-Evensen-=

Lenke til kommentar
Hei, jeg og dama skal starte opp i spillet opp 2 druids sammen. Og vi tenkte på at jeg skulle gå feral specc, så utrolig feral at jeg kan tanke og gjøre dmg, men at jeg ikke kan heale, og hu skal gå healing specc. Vi skal ha det sånn at jeg kan tanke og hu kan heale i instancer. Sånn at vi har de 2 viktigste hver gang vi går inn i en gruppe.

 

Så her lyder spørsmålet.

 

 

Noen som har noen gode builds å gå?

 

=-Evensen-=

6948440[/snapback]

 

No offence, men du har misforstått druiden's rolle hvis du vil ha en bamse som KUN kan tanke, og en healer som KUN kan heale. Da går dere heller for en warrior + priest combo. Hele greia med en druide er at den kan gjøre forskjellige ting, alt etter hva situasjonen krever. Selv har jeg baggene mine fylt med PvP gear, dps-gear for cat, dps gear for caster, og healing-gearet mitt (som jeg oftest har equippet).

 

Hvis du kun vil tanke er ikke druid'en noe for deg, jeg kan love deg at du bruker mye tid på healing uansett (hvis du vil drive med endgame content). Så jeg anbefaler at dere setter dere ned og virkelig vurderer om dere faktisk vil være druider, og ikke heller warrior + priest.

 

 

Er ikke ment som en negativ post, bare litt oppklaring ;)

Lenke til kommentar

vel, mainen min er Priest. og jeg driver å arbeider med en paladin, hvis du sjekker siggen. Skal ha en warrior og. Grunnen til dette er fordi det var en idé vi fant på. Skal ikke ha en druid kun for tanking. Skal ha for dps og slikt og. Men poenget er at jeg skal ha en bra feral build og bra feral gear. Og dama mi skal være mest caster. Hu er ikke så glad i shapeshifting.

Druids blir det bare. Deal with it.

Men jeg lurte på om noen kunne hjelpe med å finne ut noen bra builds for de tingene.

Lenke til kommentar
vel, mainen min er Priest. og jeg driver å arbeider med en paladin, hvis du sjekker siggen. Skal ha en warrior og. Grunnen til dette er fordi det var en idé vi fant på. Skal ikke ha en druid kun for tanking. Skal ha for dps og slikt og. Men poenget er at jeg skal ha en bra feral build og bra feral gear. Og dama mi skal være mest caster. Hu er ikke så glad i shapeshifting.

Druids blir det bare. Deal with it.

Men jeg lurte på om noen kunne hjelpe med å finne ut noen bra builds for de tingene.

6948816[/snapback]

 

Så dama di skal være druide, men liker ikke shapeshifting? *himler med øynene*. Det er jo direkte DUMT å ikke velge priest for henne. Nei vettu hva, jeg tror dere får finne deres egen über-builds når dere ikke vil høre på gode råd.

Lenke til kommentar

haha. Gode råd? Be meg velge en helt anna class enn det jeg vil er gode råd? Og hu liker ikke priest. Hu vil være druid. Hu har sett meg spille en priest til lvl 60 og har prøvd den selv. Hu er ikke fan av priests. men hun vil ha en class som kan både heal og gjøre dmg.

 

Hvis du bare skal være negativ. Så synes jeg at du kan gjøre det et annet sted.

Lenke til kommentar
haha. Gode råd? Be meg velge en helt anna class enn det jeg vil er gode råd? Og hu liker ikke priest. Hu vil være druid. Hu har sett meg spille en priest til lvl 60 og har prøvd den selv. Hu er ikke fan av priests. men hun vil ha en class som kan både heal og gjøre dmg.

 

Hvis du bare skal være negativ. Så synes jeg at du kan gjøre det et annet sted.

6948873[/snapback]

 

Ikke noe problem. Og btw, priest eier druids på både healing og dps. Men herregud, gjør som dere vil. :nei:

Lenke til kommentar
Vi bestemte oss får å levle druidene våre sammen, er det best da å ha 2 hybrid classer eller 2 forskjellige så vi kan dele på arbeidsjobbene? Tenk over det.

6948945[/snapback]

 

Unnskyld meg, men du sier i den første posten din at du _kun_ vil tanke og ha tank-gear, mens dama _kun_ vil heale og gjøre dps. Ser ikke ut for meg som om dere har så mye valg... Men som sagt, gjør som dere vil. Lykke til med forholdet når dere begynner å krangle om hvem som skal få hvilket gear :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...