Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten ting, hvor gear avhenging er en feral druid i pvp ? I forhold til feks en hunter ?

6408582[/snapback]

Da speed og dps ikke spiller noen rolle på våpen, må du sette lit til alt annet gear for dps enn selve våpenet, i motsetning til hva en rogue i teorien kan. Så for dps er en feral druid veldig avhengig av gear. For overlevelse har du ikke mye å stille opp med som feral, annet enn feline swiftness, eller muligens NS om du har den builden.

 

Blir vanskelig å sammenligne så tett som du vil ha, "i forhold til en hunter". Man kan umulig skille på så få grader når det kommer til avhengighet, da stil og skills er en alt for stor faktor.

 

Kort svar er: Veldig avhengig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Og hva klarer du å drepe på den måten? Low-hp folk som ikke kan heale? :hmm:

6639233[/snapback]

http://video.google.com/videoplay?docid=40...q=balance+druid

 

Edit:

Beklageligvis har ikke jeg ikke filmen av moonfirespam som jeg egentlig skulle linke til.

 

Edit2:

Og hva mener du egentlig med dette? Du vet at moonfire er instant ikkesant, slik at du kan løpe og fremdeles caste det? Hint hint, løp fra fienden, han treffer deg aldri. Som druid er det ikke stress å løpe fra andre, eller å frigjøre seg fra snares. Folk som healer seg er uansett helt umulig å ta for druids, men dette trodde jeg da alle egentlig visste.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Druid er ikke så veldig gøy å være pga "omfg go resto specc you healbot"

Druid gjør en super job some tank og DPS

>.<

5635504[/snapback]

 

I de fleste bra guilds så får druids lov til og he free specc så lenge de kan heale greit nok, og i store guilds ( Naxx, Aq40etc.etc. ) Bruker dem ofte druids som både moonkin og feral, og hvis du ikke er resto og det ikke er et absolut krav fra ditt guild så bare behold din tidligere specc, Resto treet til druid har kun to gode ting uansett nå..

 

Uansett med 3+crit i feral treet eller balance treet er druid imba pve, ingen classer slår druid :)

 

(NS og Subletety for dem som lurte)

Endret av Sgtbimbo
Lenke til kommentar

Er du feral må du ha ooc, ingen unntak. Skip thick hide, insect swarm, reflection, muligens imp motw også, og kjør etter ooc. Ha også brutal impact, 1 sekund ekstra stund er rimelig nice for 2 points. Ville hatt 5 points i ferocity istedet for feral aggression.

 

Selv har jeg kjørt ooc, hotw og imp enrage sammen med furor før, og man får følelsen av at man faktisk kan gjøre noe, og gjøre det fort. Desverre er du gimp så det holder, da du har null survivability. Tenk deg en mage uten blink og frost nova. Eller uten chill generelt. Kompenser med gear, og du har stats som skremmer enhver rogue, men du vil fremdeles aldri nå opp til ett brukbart nivå.

 

Har vært igjennom alle specs, og den jeg har nå må være den jeg er best fornøyd med.

http://www.wowhead.com/?talent=MtLx00xZZxE0oeq0o

Anbefales!

Lenke til kommentar
Er du feral må du ha ooc, ingen unntak. Skip thick hide, insect swarm, reflection, muligens imp motw også, og kjør etter ooc. Ha også brutal impact, 1 sekund ekstra stund er rimelig nice for 2 points. Ville hatt 5 points i ferocity istedet for feral aggression.

 

Selv har jeg kjørt ooc, hotw og imp enrage sammen med furor før, og man får følelsen av at man faktisk kan gjøre noe, og gjøre det fort. Desverre er du gimp så det holder, da du har null survivability. Tenk deg en mage uten blink og frost nova. Eller uten chill generelt. Kompenser med gear, og du har stats som skremmer enhver rogue, men du vil fremdeles aldri nå opp til ett brukbart nivå.

 

Har vært igjennom alle specs, og den jeg har nå må være den jeg er best fornøyd med.

http://www.wowhead.com/?talent=MtLx00xZZxE0oeq0o

Anbefales!

6677234[/snapback]

 

 

Hvordan klarer du deg uten sublety? Det er liksom den beste tingen på hele treet, Druid sine heal (uansett rank) tar mest aggro pga dem healer mer en priest sine( Selv om priest har fordelen med kortere casting time) og dermed er det 5 livsviktige talent point

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...