Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planlegger vel og gå full resto, nå som de nye talentene kommer i neste patch speccer jeg meg full resto + 1 poeng balance. Planla og gå ned til lunar guidance og tree of life men gikk ikke så går full resto. Selv om Tree of life har mindre speed virker den bra for min spillestil, skulle bare kunne decurse der. Og om du har problemer på feks C`thun og komme unna de strålene hopper du bare ut av formen og springer normalt og går tilbake igjen etterpå? :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller en resto/balance druid i beta (selv om mainen min er en lock). :)

 

Jeg bruker denne builden for øyeblikket: Min build!, og er godt fornøyd med det!

 

(Legg merke til at du i beta bare trenger 3 talent points for full rank i Improved Moonfire!) :)

 

Jeg synes det er moro å heale, og gjør jobben godt med dette buildet. I begynnelsen var jeg full resto, med tre form, som jeg kan fortele er ganske gøy! I siste patchen, har de også gitt tre-formen en dans, som jeg personlig finner helt hysterisk morsom! :) Å skifte inn og ut av tre-form går på samme måte som når man shape-shifter til noe annet! :)

Jeg respeccet til balance/resto, fordi man i beta spiller mest alene (quester og grinding), og full resto vil da være et raid build, og trenger litt balance for å kunne soloe litt også! :)

 

Tror jeg da, har jo ærlig talt ikke kjempegod peiling på druid, siden ejg bare har spilt i sånn 3 dager :p

Lenke til kommentar

Har alltid sagt at druids er en dårlig PvE class idag, fordi du bare er en prest med dårligere spells. Som treeform blir man en helt ny healing class.

 

Druids som healers uten treeform i raids i tbc blir for meg waste av raidspots. Men dette er såklart vanskelig å spå.

 

Har venta lenge på å få en egen definisjon av healingen min. Slik jeg ser for meg blir det ikke noe HT spamming lenger.

 

ToL trenger litt improvenment though. Cleanse spells, barkskin(kanskje en passiv versjon?), rebirth(?).

Lenke til kommentar
Har alltid sagt at druids er en dårlig PvE class idag, fordi du bare er en prest med dårligere spells. Som treeform blir man en helt ny healing class.

 

Druids som healers uten treeform i raids i tbc blir for meg waste av raidspots. Men dette er såklart vanskelig å spå.

 

Har venta lenge på å få en egen definisjon av healingen min. Slik jeg ser for meg blir det ikke noe HT spamming lenger.

 

ToL trenger litt improvenment though. Cleanse spells, barkskin(kanskje en passiv versjon?), rebirth(?).

7328296[/snapback]

 

Dårlig pve class??

Druid sine tunge heals er en lifesaver i mange encounters, 2 Hots, combatress, innervate og ikke minst en imba buff.

 

Spiller selv druid, om healing meter har noe å si så er jeg alltid topp 5 i bwl, aq40. Har også en lvl 60 prest, så jeg vet forsjkellen mellom disse to, det er to helt forskjellige spille måter å heale med en druid kontra en prest.

I tbc når Hots stacker er det greit med en druid i treform, men tror også man vil være avhengi av druid sine "tunge" heals ellers og.

Lenke til kommentar
Har alltid sagt at druids er en dårlig PvE class idag, fordi du bare er en prest med dårligere spells. Som treeform blir man en helt ny healing class.

 

Druids som healers uten treeform i raids i tbc blir for meg waste av raidspots. Men dette er såklart vanskelig å spå.

 

Har venta lenge på å få en egen definisjon av healingen min. Slik jeg ser for meg blir det ikke noe HT spamming lenger.

 

ToL trenger litt improvenment though. Cleanse spells, barkskin(kanskje en passiv versjon?), rebirth(?).

7328296[/snapback]

 

Dårlig pve class??

Druid sine tunge heals er en lifesaver i mange encounters, 2 Hots, combatress, innervate og ikke minst en imba buff.

 

Spiller selv druid, om healing meter har noe å si så er jeg alltid topp 5 i bwl, aq40. Har også en lvl 60 prest, så jeg vet forsjkellen mellom disse to, det er to helt forskjellige spille måter å heale med en druid kontra en prest.

I tbc når Hots stacker er det greit med en druid i treform, men tror også man vil være avhengi av druid sine "tunge" heals ellers og.

7331556[/snapback]

 

2* lesser heal >> healing touch.

 

qed etc.

Lenke til kommentar

Forklar "tunge heals" og hvordan dette er en lifesaver uten NS.

2 HoT's som ikke stacker.

Innervate er oppskrytt men nice.

MotW er the buff på tidlig level, men i PvE er det desverre bare en liten porsjon av den som er til nytte.

 

HoT spamming funker ikke idag. De stacker ikke, og den med imp rejuv og mest +healing overskriver alle andres.

HT spamming er en treig versjon av hvordan prester og paladins kan heale. Ergo er du et anker.

Ja, dårlig PvE class.

Lenke til kommentar
Har alltid sagt at druids er en dårlig PvE class idag, fordi du bare er en prest med dårligere spells. Som treeform blir man en helt ny healing class.

 

Druids som healers uten treeform i raids i tbc blir for meg waste av raidspots. Men dette er såklart vanskelig å spå.

 

Har venta lenge på å få en egen definisjon av healingen min. Slik jeg ser for meg blir det ikke noe HT spamming lenger.

 

ToL trenger litt improvenment though. Cleanse spells, barkskin(kanskje en passiv versjon?), rebirth(?).

7328296[/snapback]

 

Dårlig pve class??

Druid sine tunge heals er en lifesaver i mange encounters, 2 Hots, combatress, innervate og ikke minst en imba buff.

 

Spiller selv druid, om healing meter har noe å si så er jeg alltid topp 5 i bwl, aq40. Har også en lvl 60 prest, så jeg vet forsjkellen mellom disse to, det er to helt forskjellige spille måter å heale med en druid kontra en prest.

I tbc når Hots stacker er det greit med en druid i treform, men tror også man vil være avhengi av druid sine "tunge" heals ellers og.

7331556[/snapback]

 

2* lesser heal >> healing touch.

 

qed etc.

7331613[/snapback]

 

Om man healer riktig etter mitt syn, så putter prester og druids opp de Hots de har. Prester, shamaner spammer flasheal, mens druids "fyller" opp med tunge heals

Lenke til kommentar

Hørtes ut som en veldig effektiv healing. En 3 sekunders cast spell kan ikke times, så disse "tunge" healsa dine må du lengre ut på landet med. Er vel ikke rart du er høyt på healing done om du bruker høye ranks av HT.

 

At du i det hele tatt nevner at du er topp 5 på healing done får meg bare til å le. Ubrukelig argument. Stråler av uerfarenhet.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg nevner healing meteret er bare får å poengtere at healene mine ikke går rett i overheal. Noe som vil si at man kan time disse spellsene. Du sier også at druid er en ubrukelig klasse, dette er jeg uenig i. Som sagt tidligere er det forskjellige spille måte på prest og druids. Vil man heale med korte heals spiller man en prest, om man ikke greier å time inn(avbryte når det trengs) "tunge" heals bør man ikke spille en druid.

Om man bare løper rundt å spammer rank 4 ht, er selvfølgelig en prest bedre da de healer for like mye med 1-1,1 sec mindre cast tid.

 

Er som oftest MT healers på boss figths, der healer jeg med Hots og "tunge" heals, om man samkjører seg med de andre MT healers så greier man fint å time 3 sec healene sine.

 

Men ikke kom å si at jeg stråler av uerfarenhet, bare fordet du ikke greier å time healsene dine.

Endret av MalvinP
Lenke til kommentar

For det første skrev jeg "dårlig", det er ikke det samme som "ubrukelig".

 

For det andre, NEI man kan ikke bruke høye ranks av HT, dette er så ueffektivt at du burde bli kicka fra guilden bare for å nevne det. Selv ikke på Patchwerk går jeg høyere enn rank5 HT, for det er direkte farlig for raidet om du lander en 3,5k heal når target bare trenger 1k. Litt mana konservativitet er ikke dumt.

 

Classen er ikke ubrukelig, men spellen Healing Touch er. Og uten stacked HoT's er classen dårlig PvE wise.

 

Jeg våger å si at jeg er flinkere enn deg til å time healsene mine, enda ser jeg hvor dårlig HT er i raids. Da er det vel min erfaring mot din da?

Lenke til kommentar

Som MT healer kjører jeg alltid på med r4 healing touch, men da vet jeg at jeg er en av få som healer. På randoms er det ikke vits med HT, fordi andre klasser har så mye raskere heals. Og tyngre enn rank 4-5 av HT er absolutt ikke nødvendig. Men raidene burde vært mer sammenkjørte for å bli mer manaeffektive ja, det er sikkert.

 

EDIT: Fikk rank 11 HT i AQ20, men det er jo ikke akkurat slik at jeg bruker den noe særlig. Og problemet med Regrowth er at den koster ekstremt mye, og selve HoTen blir bare stående å overheale, det samme gjelder i mange tilfeller med Rejuv'ticks.

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har et lite problem angående druiden min, vet ikke helt hvilket gear jeg skal gå etter, så jeg lagde 2 ønskelister angående gear som er mulig for meg og få før burning crusade og som dere sikkert ser er den ene profilen pure healing mens den andre er litt mer mana regen dette her er gear som jeg kan få ganske fort bortsett fra huhuran delen så hva synes dere jeg burde gå etter? ( Spesielt dere som har testet BC beta som druid og hvordan man bør gå der + pure healing eller mana reg i 5mans, er så lenge siden jeg dinga 60 at jeg ikke husker 5mans instancer så )

 

http://ctprofiles.net/4104752

Lenke til kommentar

Du får enkelt og greit et nytt shapeshift ikon. Klikker du på den blir du et tre. Den gjør som følger:

Transforms the Druid into the Tree of Life Form. While in this form you increase healing by 25% of your total Spirit for all party members within 45 yards, your movement speed is reduced by 20%, and you can only cast Swiftmend, Innervate and healing over time spells, but the mana cost of these spells is reduced by 20%.

Lenke til kommentar
Du får enkelt og greit et nytt shapeshift ikon. Klikker du på den blir du et tre. Den gjør som følger:

Transforms the Druid into the Tree of Life Form. While in this form you increase healing by 25% of your total Spirit for all party members within 45 yards, your movement speed is reduced by 20%, and you can only cast Swiftmend, Innervate and healing over time spells, but the mana cost of these spells is reduced by 20%.

7335804[/snapback]

 

nice det da men kjipt at du bare kan bruke hots da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...