Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

På vael ville jeg bare gimpa meg så mye som mulig da du har full mana uansett :) Bedre med FR imo... Siden druiden min bare er level 16 har jeg ikke så mye å si i denne tråden, men druid er favorittklassen min så langt..

 

Forresten, det er vel best å gå full feral for å levle opp eller? og hvordan gear? Stamina / Str ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På vael ville jeg bare gimpa meg så mye som mulig da du har full mana uansett :) Bedre med FR imo... Siden druiden min bare er level 16 har jeg ikke så mye å si i denne tråden, men druid er favorittklassen min så langt..

 

Forresten, det er vel best å gå full feral for å levle opp eller? og hvordan gear? Stamina / Str ?

6070332[/snapback]

 

Feral er best for teh grind ja. Agi/str > sta imho, for å makse damageoutput. Regner med du har bynt å stacke ned i feral treet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å ha to poeng i feline swiftness til level 21. +30% speed i cat er litt imba på lavere levler :)

Lenke til kommentar
På vael ville jeg bare gimpa meg så mye som mulig da du har full mana uansett :) Bedre med FR imo... Siden druiden min bare er level 16 har jeg ikke så mye å si i denne tråden, men druid er favorittklassen min så langt..

 

Forresten, det er vel best å gå full feral for å levle opp eller? og hvordan gear? Stamina / Str ?

6070332[/snapback]

 

Feral er best for teh grind ja. Agi/str > sta imho, for å makse damageoutput. Regner med du har bynt å stacke ned i feral treet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å ha to poeng i feline swiftness til level 21. +30% speed i cat er litt imba på lavere levler :)

6070357[/snapback]

 

foreløbig går jeg resto for imp motw. Planen var å respecce når jeg fikk cat-form. Noen som hadde hatt ork til å lage et bra build for å levle som druid? Er vel først og fremst catform man skal bruke da? så talents som direkte gjør katta bedre er vel å foretrekke?

Lenke til kommentar
På vael ville jeg bare gimpa meg så mye som mulig da du har full mana uansett :) Bedre med FR imo... Siden druiden min bare er level 16 har jeg ikke så mye å si i denne tråden, men druid er favorittklassen min så langt..

 

Forresten, det er vel best å gå full feral for å levle opp eller? og hvordan gear? Stamina / Str ?

6070332[/snapback]

 

Feral er best for teh grind ja. Agi/str > sta imho, for å makse damageoutput. Regner med du har bynt å stacke ned i feral treet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å ha to poeng i feline swiftness til level 21. +30% speed i cat er litt imba på lavere levler :)

6070357[/snapback]

 

foreløbig går jeg resto for imp motw. Planen var å respecce når jeg fikk cat-form. Noen som hadde hatt ork til å lage et bra build for å levle som druid? Er vel først og fremst catform man skal bruke da? så talents som direkte gjør katta bedre er vel å foretrekke?

6070405[/snapback]

 

Førsdt og fremst anbefaler jeg ikke imp. motw.. snarveien opp til hotw er langt mer fordelaktig. Du får sharpened claws 5 levler fortere, du får +30% travel i cat fortere, du får hotw fortere, som er et ganske frækt talent. Med feline swiftness får du også 4% dodge i cat.

Lenke til kommentar

Nye tier 3 settet til druids er også et..... ja healing sett, for all del jeg har ikke noe imot å heale, men hadde håpet på at settet etter druid patchen (1.8) skulle være mer hybrid (ikke som genesis) men at det funker på samme måte som Heart of the wild talentet. eks +healing i caster + damage i moonkin +sta i bear +str %crit i cat etc etc.

 

http://mediaviewer.ign.com/mediaviewer.jsp...&page_title=WoW

Endret av Hr Kotelett
Lenke til kommentar

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post885697

 

Swiftmend

254 Mana, 40 yard range

Instant Cast, 15 second cooldown

Consumes a Rejuvenation or Regrowth effect on a friendly target to instantly heal them an amount equal to 12 sec. of Rejuvenation or 15 seconds of Regrowth.

 

 

De resto-druidsene som whina over at de fikk et helt nytt talent gratis bør være såpass ydmyke at de beklager.. For dette er på grensa til imba :D

 

Kommer til å specce resto sjæl for å få denne.

Lenke til kommentar

Grenser til imba er vel ikke helt riktig.

 

Relativt høy manakostnad, hadde sett for meg noe ganske lavt. Cooldown er helt passe. Mengden heal er lav til å være tier7 talent. Uten talents og gear vil det si at du kan heale en person med rejuv på seg for 756 instant. Det at den trenger en HoT er for meg en negativ effekt, da du er ofte vil være usikker på hvor mye av rejuv som har ticket allerede. Blir det samme for Regrowth HoT.

Noe instant blir den nok ikke brukt som, ettersom du da mister mye effekt per mana for å bruke rejuv og direkte bruke swiftmend.

 

Helt grei talent, hadde ikke forventa meg noe sinnsvakt heller. Men imba er den nok ikke.

Lenke til kommentar
Tror vel disse Tier-settene er beregnet for å fremheve hoved-attributene til de forskjellige klassene. Så vi vil vel aldri set tier set som fremhver feral attibutes, eller dmg for priests, osv..

6087392[/snapback]

 

Men det er det som er med Druid, vi er hybrids, vi rolla druid for å være hybrids, en warrior rolla warrior for å tanke, en priest for å heale etc etc,

 

vil ikke si at Healing er hovedattributen til en druid, en priest ja, men ikke druid.

Lenke til kommentar
Tror vel disse Tier-settene er beregnet for å fremheve hoved-attributene til de forskjellige klassene. Så vi vil vel aldri set tier set som fremhver feral attibutes, eller dmg for priests, osv..

6087392[/snapback]

 

Men det er det som er med Druid, vi er hybrids, vi rolla druid for å være hybrids, en warrior rolla warrior for å tanke, en priest for å heale etc etc,

 

vil ikke si at Healing er hovedattributen til en druid, en priest ja, men ikke druid.

6088325[/snapback]

ja, for shadowtreet til priest er jo waste. Samme med arms/fury for warrior. Mitt poeng er at ikke alle priests rolla for å heale, ei warriors for å tanke.

Lenke til kommentar

Det finnes fortsatt ikke tier sets til priests som gir dmg.. Blizzard lager settene så de passer best til det de brukes til i raids.. i de fleste situasjoner healer en druid i raids, og de får dermed haeler-gear, sammens med priest og paladins som også får mest healer-caster stats.

Lenke til kommentar
Grenser til imba er vel ikke helt riktig.

 

Relativt høy manakostnad, hadde sett for meg noe ganske lavt. Cooldown er helt passe. Mengden heal er lav til å være tier7 talent. Uten talents og gear vil det si at du kan heale en person med rejuv på seg for 756 instant. Det at den trenger en HoT er for meg en negativ effekt, da du er ofte vil være usikker på hvor mye av rejuv som har ticket allerede. Blir det samme for Regrowth HoT.

Noe instant blir den nok ikke brukt som, ettersom du da mister mye effekt per mana for å bruke rejuv og direkte bruke swiftmend.

 

Helt grei talent, hadde ikke forventa meg noe sinnsvakt heller. Men imba er den nok ikke.

6087441[/snapback]

 

I og med at den healer for det samme uavhengig av hvor mange ticks som har ticka blir manaeffektiviteten skyhøy hvis du venter til siste tick.

 

Har dog kommet rapporter fra e3 om at den ikke scaler med +heal (sier den healer for hva rejuven din healer for på 12 sekunder, antok den scala med pluss heal, men kun talents ble visst tatt med, dette er dog ikke final), isåfall var den ikke fullt så imba som jeg tenkte, men fortsatt ett veldig bra talent.

Lenke til kommentar

jeg har en lvl 24 druid nå...

 

den har jeg bare specca i feral!

burde jeg kjøre løpet fult ut? eller ta litt resto?

jeg liker å heale i party, samtidig å gjøre ting selv...

 

så åssen burde jeg kombinere det?

 

har dette: ferocity 5/5 , feral aggression 5/5 , feline swiftness 2/2 , feral charge 1/1 , sharpened claws 2/3

 

hvor burde neste talent point, og neste etter der igjen gå?

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...