Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ikke av druiden. Jeg ser ikke poenget med at mange "hyller" druids som har tanket rag, ony og nå nef, når det faktisk er de 39 andre som lar det skje. Spesielt på nef, druiden selv trenger ikke mye kompetanse, skills for å la det skje ligger hos healerne hans(classcall gjør som kjent eventet vanskelig med druid som tank). En så utrolig liten del av arbeidet er hans, men det er han dem ser opp til.

Lenke til kommentar
har nå startet en druid og jeg må si at classen er blant de morsommere jeg har spilt. Men da kommer spørsmålet om hva som kan være en god build. jeg har tenkt litt på å gå denne builden. Har tenkt til å bruke druiden mest til pvp.

Noen som har kommentarer

6148112[/snapback]

 

Veldig fin specc den der, du får med heart of the wild som er veldig snedig og nature`s swifitness samtidig :dribble:

Jeg har selv brukt denne speccen:p funker jævla bra synes jeg:)

Lenke til kommentar

Druid er en morsom klasse. Levelet nettopp en Warrior nesten til 60, men følte at det ikke helt var klassen for meg. Føler at jeg er avhengig av en healer i ryggen i battlegrounds. Druid derimot klarer seg alene i de aller fleste situasjoner.

 

Tenkte å gå for dette på level 60. Skal drive med 5/10-mann og battlegrounds.

Lenke til kommentar

Noen som har en build å anbefale for lvl'ing og endgame for en druid?

Lvl'inga vil jeg at skal gå fort (regner med at det blir noe feral da). I endgame har jeg ingen formening om hva jeg ønsker, alt jeg vet er at jeg vil være en nyttig person, en ressurs.

Det er snakk om Tauren druid, btw.

Lenke til kommentar
har nå startet en druid og jeg må si at classen er blant de morsommere jeg har spilt. Men da kommer spørsmålet om hva som kan være en god build. jeg har tenkt litt på å gå denne builden. Har tenkt til å bruke druiden mest til pvp.

Noen som har kommentarer

6148112[/snapback]

 

Veldig fin specc den der, du får med heart of the wild som er veldig snedig og nature`s swifitness samtidig :dribble:

Jeg har selv brukt denne speccen:p funker jævla bra synes jeg:)

6152598[/snapback]

 

Hmm, har helt lik specc som deg. Liker den, for du kanheale litt i end-game pluss at man kan gå pvp uten å være resto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...